اسکوچیچ فعلا در سمت سرمربی تیم ملی ابقا شد

معمولا وقتی یک سرمربی ملی، تیم ملی را به جام جهانی می برد، روی نیمکت تیم ملی نشسته است اما این بار قرار بود اتفاق دیگری رخ دهد و اسکوچیچ که اتهاماتی مثل دخالت دلال ها و رمال ها و ضعف مدیریتی را بالای سر خود می دید جای خود را به مربی دیگری دهد، اما فعلا این اتفاق رخ نداد.

به گزارش طرفداری، در ادوار مختلف حشمت مهاجرانی، برانکو و کی روش تیم ملی را مستقیم به جام جهانی برده و روی نیمکت تیم ملی نشستند.

در سال 1998 یک استثنا در این باره رخ داد و تیم ملی فوتبال کشورمان که محمد مایلی کهن و والدیر ویرا را به عنوان سرمربی در مرحله مقدماتی داشت، در مرحله نهایی از وجود جلال طالبی بهره برد که نه در دوران صعود به جام جهانی و نه در دوران آماده سازی تیم ملی کاری برای این تیم نکرده بود سرمربی تیم ملی فوتبال در مسابقات فوتبال جام جهانی شد.

به این ترتیب، مایلی کهن و ویرا بدشانس ترین سرمربیان تیم ملی بوده اند که نقش در صعود داشته اما به جام جهانی نرفتند، اسکوچیچ که در مسیر صعود ایران در جام جهانی 2022 در آستانه برکناری بود می توانست رکورد بدشانسی را از مایلی کهن و ویرا بگیرد چون او در مسیر صعود برخلاف سال 98 تنها بود و 2 مربی در مسیر صعود دخالت نداشتند،  اما جلال طالبی خوش شانس ترین مربی بوده است که در جام جهانی پر خاطره 1998 سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

حالا اسکوچیچ می تواند روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی بنشیند و دیگر لقب بدشانس ترین مربی تاریخ فوتبال ایران در راه جام جهانی را نداشته باشد.