دفاع کناری اکراینی سیتیزن ها درمورد وضعیت پیش فصل این باشگاه مصاحبه کرده است.

الکساندر زینچنکو در حالی که شایعات انتقالش به آرسنال داغ و داغتر می‌شود، در مصاحبه‌ای از آمادگی اش برای حضور در تور پیش فصل منچسترسیتی گفت.

طرفداری | به گزارش سیتی اکسترا الکساندر زینچنکو در مصاحبه‌ای که با شبکه باشگاه منچسترسیتی انجام داده است درمورد شرایط تور پیش فصل مطالبی را عنوان می‌کند.

زینچنکو در این مصاحبه درمورد تور پیش فصل منچسترسیتی گفت:

اکنون زمان تمرینات فرا رسیده است. باید آماده باشیم و تا آنجا که می توانیم در تمرینات سعی و تلاشمان را انجام دهیم؛ باید با شرایط سازگار شویم چرا که مشخصاً اینجا [آمریکا] هوا بسیار گرم است.

وی در مورد بازی دوستانه منچسترسیتی و بایرن مونیخ در پیش فصل خاطر نشان کرد:

تجربه خوبی برای همه است تا مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان بزرگ قرار گیرند و خود را به چالش کشانند. این نوع بازی ها به ما کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آمادگی کافی برسیم.

زینچنکو همچنین درمورد هم تیمی سابقش یعنی لروی سانه افزود:

لروی سانه انسانی شگفت انگیز است؛ ما [بازیکنان سیتی] همچنان با او مثل یک هم تیمی رفتار می‌کنیم و رابطه شگفت انگیزی بین ما و سانه وجود دارد. ملاقات با او در جریان دیدار با بایرن نکته‌ی مثبتی است.

او در پایان گفت:

 هدف ما اکنون این است که به آمادگی فیزیکی و تاکتیکی مطلوب برسیم و کمی در این دو جنبه پیشرفت کنیم. پس از یک تعطیلات طولانی لازم است که تمریناتی در زمینه های مختلف انجام دهیم.