رودریگو موله دو، مدافع ۳۵ ساله اینترناسیونال برزیل آماده سفر به ایران است...

در حالی که پیش از این شايعه شده بود باشگاه سپاهان به درخواست خوزه مورایس با یک مدافع برزیلی به توافق رسیده، سایت های خبری نزدیک به باشگاه اینترناسیونال برزیل اعلام کردند رودریگو موله دو مدافع این تیم برزیلی آماده سفر به ایران است.

به‌ گزارش طرفداری، رودریگو موله دو مدافع ۳۵ ساله اینترناسیونال برزیل که‌ سابقه بازی در پانیتیناکوس یونان را دارد، با وجود آسیب دیدگی برای سفر به ایران آماده می شود.

رسانه های برزیلی نام تیم خواهان این مدافع باتجربه را اعلام نکرده اند اما از آنجایی که پیش از این گفته شده بود باشگاه سپاهان به درخواست سرمربی اش با يک مدافع برزیلی پیش نویس قانونی قرارداد امضا کرده، تصور می شود مقصد رودریگو موله دو برزیلی سپاهان باشد.

رودریگو موله دو که فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی تنها ۱۱ بار برای اینترناسیونال برزیل بازی کرد، ماهیانه ۳۰ هزار دلار از این تيم برزیلی دستمزد می گیرد اما در حال حاضر باشگاه برزیلی خواهان حفظ او نیست چراکه این بازیکن سابقه پارگی رباط دارد و شايعه شده دوباره با کشیدگی های متوالی از ناحیه عضله های اطراف زانوی پای راست مواجه است.

به‌ نظر می‌رسد سپاهان یا هر تیم ایرانی ديگری که خواهان رودریگو موله دو ۳۵ ساله است، باید ابتدا در ایفمارک از این بازیکن تست کامل بگیرد.

صد البته باشگاه سپاهان تا اين لحظه به صورت رسمی به نام اين بازیکن اشاره نکرده‌ و فقط در اصفهان شايعه شده به درخواست خوزه مورایس، سپاهان با یک مدافع برزیلی پیش نویس قرارداد امضا کرده است.

پروفایل رودریگو موله دو در ترنسفر مارکت