به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون با ترک اردوی تیم زنیت در دبی راهی آلمان شد و با تیم بایر لورکوزن قرارداد 5 ساله امضاء کرد. بعد از اعلام این خبر رسانه های روس نوشتند باشگاه زنیت از دست این رفتار سردار آزمون ناراحت به نظر می رسد و می خواهد او را به خاطر ترک اردوی تیم و هم چنین نقض پروتکل های بهداشتی جریمه کند و حتی خبر داده بودند که او به تیم ب زنیت تبعید خواهد شد. همان طور که اشاره شد ابتدا سرمربی تیم ب زنیت این خبر را رد کرد و حال هم رییس باشگاه زنیت (الکساندر مدودوف ) نسبت به این خبرها واکنش نشان داده و خطاب به رسانه های روس گفته است:« من نمی دانم شما اطلاعات خود را در مورد آزمون از کجا آورده‌اید. باشگاه ما مثل یک آشپزخانه است و آنچه در آن پخت و پز می‌شود نباید برای همگان علنی شود.»

 

جالب است بدانید سماک سرمربی تیم زنیت پیش تر این خبر را فاش کرده بود. او گفته بود سردار آزمون تصمیم گرفته تا پایان فصل در زنیت بماند و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی یک تیم جدید شود. این بدین معنی است که سردار آزمون بر خلاف گزارش رسانه های روس باشگاه زنیت را در جریان تصمیمی که گرفته بود گذاشته بود. از سویی قوانین فیفا به بازیکنان اجازه می دهد 6 ماه پیش از پایان قرارداد با باشگاه های خواهان خود وارد مذاکره شوند و حتی قرارداد امضاء کنند. پس طبیعی است نه جریمه ای در کار باشد و نه تبعید به تیم دوم. 

 

و اما آخرین خبر در مورد سردار آزمون اینکه تست کرونای او مثبت از آب در آمده و قادر به همراهی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با عراق و امارات نخواهد بود.