به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امیدوار بود که با توجه به قطعی شدن صعود تیم ملی برزیل به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر بتواند زودتر از موعد مقرر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

در حال حاضر کاسمیرو، وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و رودریگو گوس چهار بازیکنی از رئال مادرید هستند که در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارند.

پائولیستا درباره احتمال بازگشت این بازیکنان به اسپانیا در صورت پیروزی در دیدار اول اظهار داشت:« ما این بازیکنان را پس نخواهیم داد. این بازیکنان باید  تا پایان وقفه دیدارهای ملی فیفا در تاریخ دوم فوریه با ما باشند. عملکرد آنها در دیدار اول است که مشخص می‌کند آیا در دیدار دوم هم به میدان خواهند رفت یا خیر.»

 

 

او درباره شرایط مشابه برای بازیکنان سایر باشگاه‌ها اضافه کرد:« ما تصمیمی نداریم که اجازه بازگشت بازیکنان به باشگاه‌ها را بدهیم. از چند باشگاه دیگر نیز درخواست‌هایی داشتیم. این بازیکنان تنها چند روزئط در اختیار ما هستند. ما باید از این شرایط استفاده کنیم چون آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 آغاز شده است.»

پائولیستا درباره نظر تیته درباره این موضوع گفت:« ما نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم. این شرایطی است که تحت سرمربیگری تیته هرگز رخ نداده است. ما درک می‌کنیم که باشگاه‌ها به خاطر شیوع کرونا در شرایط خاصی هستند. ما رابطه خوبی با رئال مادرید داریم و همیشه با آنها به صورت مستقیم صحبت می‌کنیم. تیته شرایطی که تیم ملی برزیل در حال حاضر در آن قرار دارد را به صورت کامل برای کارلو آنچلوتی شرح داده است.»