فیلیپو اینزاگی با وجود نتایج خوب در برشا، از هدایت این تیم برکنار شد

برادران اینزاگی، هفته‌ای بسیار بد را سپری کردند؛ یکی در دربی شکست خورد و دیگری شغلش را از دست داد.

طرفداری | سیمونه اینزاگی که در دوران بازی‌گری کاملا زیر سایه برادرش فیلیپو اینزاگی قرار داشت، در دوران مربی‌گری اوضاع متفاوتی را سپری می‌کند. سیمونه اینزاگی، به سرمربی بسیار موفق‌تری نسبت به پیپو تبدیل شده و هم اکنون با اینتر، صدرنشین سری آ است. اگرچه او شنبه شب در دیدار برابر میلان در دربی دلامادونینا، شاهد شکست تلخ تیمش بود. از نگاه کارشناسان، تعویض‌های ناکارآمد سیمونه اینزاگی یکی از دلایل اصلی شکست اینتر در دربی بود.

از طرف دیگر، فیلیپو اینزاگی در سرمربی‌گری اصلا موفق نبوده است؛ غیر از رساندن ونتزیا به سری بی و راهیابی بنونتو به سری آ، فیلیپو اینزاگی نتوانسته هیچ دستاورد و موفقیتی در دنیای سرمربی‌گری داشته باشد. پیپو اینزاگی پس از سقوط بنونتو به سری بی در فصل گذشته، از این تیم جدا شد و در تابستان، هدایت برشا را برعهده گرفت. اینزاگی در برشا خیلی بد کار نکرده و با گذشت 21 هفته از سری بی، تیم او با کسب 39 امتیاز در رده سوم قرار دارد. فاصله برشا با صدر جدول سری بی فقط دو امتیاز است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمو چلینو رییس برشا با فیلیپو اینزاگی به اختلاف خورده است و تصمیم به اخراج او گرفته است. شب گذشته برشا مقابل کوسنتزا به تساوی بدون گل رسید و چلینو بهانه اخراج اینزاگی را پیدا کرد. قرار است دیگو لوپز اروگوئه‌ای بار دیگر به نیمکت برشا برگردد. دوران سرمربی‌گری فیلیپو اینزاگی را می‌توان کاملا ناامیدکننده توصیف کرد. او در تیم‌های میلان و بولونیا اصلا موفق نبود و فصل دوم حضورش در بنونتو نیز به بازگشت دوباره این تیم به سری بی منجر شد.