پپ گواردیولا معتقد است رسیدن به کمیونیتی شیلد موفقیت بزرگی است و منچسترسیتی برای پیروزی تلاش می کند.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با لیورپول در کمیونیتی شیلد حضور یافت و در مورد این دیدار، مارک کوکوریا، نقل و انتقالات و سایر مسائل صحبت کرد. پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد قهرمانی در لیگ برتر و رقابت با لیورپول و سایرین گفت:

نمی دانم. قول می دهم اگر قادر به پیش بینی آینده بودم، شما را مطلع می کردم. معمولاً تیم های زیادی در لیگ برتر حضور دارند و شما انتظار آن را دارید. همیشه قبل از این که صحبت های همیشگی را تکرار کنم، انتظار مشارکت تیم های زیادی را در کورس قهرمانی دارم. کیفیت همه آن ها از نظر سرمربی، بازیکنان و تاریخ باشگاهشان در این مسئله دخیل است. نمی دانم.

مارک کوکوریا؟

او بازیکن برایتون است و چیز دیگری نمی توانم بگویم. مدافع چپ جدید؟ اگر امکانش باشد بله، اگر نه با همین بازیکنان ادامه می دهیم. ژائو کانسلو می تواند در پست دفاع چپ بازی کند، همین طور جاش ویلسون و ناتان آکه. از اولین فصل حضورم در این باشگاه هرگز در مورد بازیکنان و تیمی که دارم شکایتی نداشته ام. باشگاه فقط می تواند به نفع باشگاه کار کند، نه من. از باشگاه حمایت می کنم.

فینال یورو زنان؟

فکر می کنم آن ها مستحق این همه اعتبار هستند. آن ها در فوتبال در سراسر جهان پیشرفت و رشد کردند و عملکردی فوق العاده خوب دارند. آن ها لایق چیزی هستند که به دست می آورند. چهار سال پیش رسانه ها به این شکل فوتبال زنان را پوشش نمی دادند و دنبال نمی کردند. این اتفاق رخ داده چون آن ها با روش و سبک خود کارهای فوق العاده ای انجام می دهند. فوتبال خوبی را از سوی تیم های انگلیس و آلمان دیدم و امیدوارم فینال خوبی را برگزار کنند. این موفقیتی بزرگ برای هر دو کشور است. این سناریویی فوق العاده در ومبلی پر از تماشاگر است و امیدوارم از آن لذت ببرند. تبریک می گویم، برای انگلیس رسیدن به فینال اتفاق خوبی است.

فروش بازیکنان در این تابستان؟ با جدایی بعضی بازیکنان می توانید کنار بیایید؟

اگر بررسی کنید که در سال های گذشته بدون این بازیکنان مهم چه اتفاقی افتاده است، تصور این شرایط سخت خواهد بود. تاثیر بازیکنان در داخل و خارج زمین مهم است. امروزه در دنیای فوتبال این اتفاقات رخ می دهد. برای آن ها بهترین ها را آرزو می کنم. آن ها افراد خوبی هستند و حس می کنم به سرعت در تیم خود جا می افتند. آن ها افرادی پذیرفته شده و خاکی و متواضع هستند. ما برای منچسترسیتی تلاش می کنیم، سعی می کنیم رقابت طلب باشیم. فردا برای اولین جاممان تلاش می کنیم و حضور در اینجا باعث افتخار است، اینجا بودن موفقیت بزرگی است. حریفمان را به خوبی می شناسیم و فردا مشخص خواهد شد که بعد از سه هفته پیش فصل، وضعیت ما چقدر خوب است.

کالوین فیلیپس و ارلینگ هالند؟ رقابت برای کسب جام ها از همین ابتدا؟

نه فقط برای آن ها، بلکه برای چهار بازیکن جدیدمان، برای خولیان آلوارز و اشتفان اورتگا. این جامی برای همه ماست. بهتر است که آن را فتح کنیم. بهتر است که با پیروزی کارمان را آغاز کنیم تا با شکست. این برای منچسترسیتی خوب است.

بازیکنان جدید به زمان نیاز خواهند داشت؟

امیدوارم این طور نباشد، هر چه سریع تر با شرایط وفق پیدا کنند بهتر است. به نظر من زمان زیادی نیاز ندارند. اشتفان از همه نظر ما را متعجب کرده است، کالوین لیگ برتر را به خوبی می شناسد. با توجه به عملکردشان در پیش فصل، فکر می کنم به خوبی در تیم جا می افتند.

محمد صلاح؟

چیز جدیدی نمی گویم زیرا همه چیز را می دانیم. او بازیکنی استثنایی و تهدیدی خارق العاده است. سعی می کنیم در این دیدار پیروز شویم.