یورگن کلوپ از بازیکنان اش در آستانه ی دیدار با منچستر سیتی انتظار زیادی دارد و از فشردگی بازی ها گله دارد. کلوپ معتقد است اهالی فوتبال باید بیش تر در مورد فشردگی بازی های صحبت کنند

یورگن کلوپ می گوید نمی خواهد در مورد آغاز زود هنگام لیگ برتر صحبت کند اما می گوید افراد بیش تری از اهالی فوتبال باید در مورد خواسته هایی که از بازیکنان وجود دارد، حرف بزنند.

طرفداری | لیورپولی ها با بازی کمیونیتی شیلد فصل را شروع می کنند اما به تمرینات پیش فصل خود برای لیگ برتر هم ادامه می دهند. لیورپول یک روز بعد از بازی با منچستر سیتی با استراسبورگ یک بازی دوستانه برگزار می کند. سرمربی آلمانی لیورپول تایید کرد یک بازی دوستانه هم یک روز بعد از بازی با فولام در هفته ی اول لیگ برتر، تدارک دیده شده است. یورگن کلوپ در نشست خبری در مورد آغاز لیگ برتر و فشردگی بازی ها گفت:

ما باید شروع فصل را هم به عنوان پیش فصل و آمادگی برای فصل حساب کنیم اما این کاری است که اکثر تیم های دیگر هم انجام می دهند. هفته ی پیش فصلی عادی بین بازی با منچستر سیتی تا فولام نداریم اما تلاشی بیش از آن تلاشی که در یک هفته ی عادی لیگ داریم، خواهیم کرد. منظورم از هفته ی عادی برای مثال هفته ی پنجم یا ششم لیگ است که معمولا هنوز در چمپیونز لیگ بازی نمی کنیم و شنبه به شنبه یا یکشنبه به یکشنبه به میدان می رویم. ما به این شرایط عادت کرده ایم و من الان زمانی ندارم که به صورت عمقی به این مسائل بپردازم. اگر سوالی در مورد فشردگی بازی ها بپرسید به نظر می رسد تنها من در مورد کار هایی که بازیکنان مجبور به انجام آن ها هستند، ناله می کنم. بازیکنان بین المللی استراحت کافی ندارند که فکر می کنم در این مورد همه ی ما هم نظر هستیم اما انگار فقط من هستم که در این باره صحبت می کنم. روزنامه ها را نمی خوانم اما افراد به اندازه ی کافی در این مورد صحبت نمی کنند. پیش فصل ما بسیار کوتاه است و به همین دلیل ما مجبوریم از طول فصل هم به عنوان پیش فصل استفاده کنیم. درست است که این کمکی به بازی های آغازین فصل نمی کند اما در بلند مدت به ما یاری خواهد رساند.

تیم لیورپول امروز در ورزشگاه کینگ پاور در کمیونیتی شیلد با منچستر سیتی رو به رو خواهد شد. کلوپ تایید کرد که این تیم فردای بازی با فولام در هفته ی اول لیگ برتر هم یک بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد اما از رقیب لیورپول در این بازی سخنی نگفت:

سال گذشته هم چنین کاری را انجام دادیم. مطمئن نیستم بتوانم اسم تیمی که با آن ها بازی خواهیم کرد را به شما بگویم. این بازی پشت در های بسته برگزار خواهد شد.