استقلال و هوادار در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می روند

استقلال تهران، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه شهید دستگردی شهرک اکباتان تهران به مصاف تیم هوادار می رود.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و هوادار که برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم آماده می شوند، یک بازی دوستانه جذاب دیگر را در برنامه تدارکاتی و آماده سازی خود گنجانده اند. مطابق این برنامه، روز جمعه تیم های استقلال و هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می روند. این بازی به درخواست سرمربیان دو تیم پشت درهای بسته برگزار می شود.
قرار بود ساعت برگزاری این بازی حوالی عصر باشد اما به درخواست ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال ساعت برگزاری دیدار دوستانه استقلال و هوادار تغییر کرد و دو تیم ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مقابل یکدیگر قرار می گیرند! سرمربی استقلال قصد دارد با این بازی صبحگاهی ساعت خواب بازیکنان تیم خود را تنظیم کند. البته یکی دیگر از دلایل برگزاری بازی در این ساعت پرهیز از خسته کردن شاگردانش در ساعت های گرم روز است.
به هر حال ریکاردو ساپینتو و ساکت الهامی توافق کرده‌اند این بازی روز جمعه، چهاردهم مردادماه و در فاصله یک هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی پشت درهای بسته برگزار شود. هر دو تیم استقلال و هوادار اردوی آماده‌سازی خود را در ترکیه برگزار کرده بودند.
استقلال در هفته اول لیگ برتر بیست و دوم به مصاف سپاهان می رود و هوادار نیز در اراک مقابل آلومینیوم قرار می گیرد.