به گزارش "ورزش سه"، رضا کرمانشاهی که در دوران داوری خود قضاوت‌های جنجالی زیادی داشته، در بخشی از آن به ماجرای پنالتی عجیبی که در بازی بادران تهران و ملوان در انزلی در هفته پایانی دو فصل قبل لیگ یک اعلام کرد پرداخت و مدعی شد که این پنالتی در آن لحظه به زعم وی مشکلی نداشته و حتی با اعتراضی از سوی مدافع ملوان نیز مواجه نشده است. اکنون اصغر نصیری مدافع اسبق ملوان که فصل گذشته در مس رفسنجان حضور داشت و اکنون راهی سایپا شده، به این موضوع واکنش نشان داده است.

وی در اینباره می‌گوید:  حدود یکسال قبل در بازی بادران و ملوان، یک لحظه چرخیدم بدون اینکه برخوردی با مرتضی خراسانی (بازیکن بادران) داشته باشم داور پنالتی اعلام کرد. مطمئنم داور در آن صحنه اشتباه کرد.

مدافع اسبق ملوان ادامه داد: بعد از اعلام پنالتی، سراغ کرمانشاهی رفتم و گفتم اصلاً برخوردی با مهاجم حریف نداشتم و حتی به قرآن قسم خوردم. کرمانشاهی اسم کوچکم را صدا کرد و گفت:  شلوغ کنی،‌ اخراجت می‌کنم! با نهایت تعجب یکسال بعد این موضوع، او در تلویزیون اعلام کرد که من اشتباهم را پذیرفتم و پشت پا زدم در صورتی که اینطور نبود و دروغ گفت.

نصیری در پایان گفت: داور در آن صحنه اشتباه کرد و آنقدر این موضوع واضح بود که مازیار زارع سرمربی تیم گفت هیچ تقصیری نداری و ذهنت را برای این موضوع درگیر نکن. فکر بازی‌مان با فولاد در جام حذفی باش.