به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، چند روز پیش از آژاکس به منچستریونایتد منتقل شد. او دیروز در دیدار دوستانه شیاطین سرخ مقابل رایو وایه‌کانو که در اولدترافورد برگزار شد اولین بازی رسمی‌اش برای این تیم را انجام داد.

مارتینز بعد از پایان بازی از هواداران یونایتد به خاطر استقبال گرم از او در اولین بازی تشکر کرد و گفت از اینکه با پیراهن منچستریونایتد به میدان می‌رود خوشحال است.

مدافع ملی‌پوش آرژانتینی در جریان تساوی 1-1 یونایتد مقابل رایو وایه‌کانو عملکردی عالی داشت. او به دستور اریک تن‌هاخ از ابتدای مسابقه در کنار رافائل واران در پست دفاع وسط به میدان فرستاده شد.

به نظر می‌رسد مارتینز که تنها چند روز از پیوستن او به یونایتد گذشته است خیلی سریع با شرایط جدید سازگار می‌شود. عملکرد او در بازی دیشب مقابل رایو وایه‌کانو آنقدر خوب بود که اریک تن‌هاخ در پایان مسابقه به تمجید از مدافع آرژانتینی پرداخت. باید دید آیا تن‌هاخ برای اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، مقابل برایتون، هم مارتینز را به عنوان بازیکن فیکس به میدان خواهد فرستاد؟

لیساندرو تا این لحظه گران‌ترین خرید شیاطین سرخ در فصل تابستان است. او در یک پیام توییتری، ضمن تشکر از هواداران گفت بازی کردن در اولدترافورد پر از تماشاچی برایش تجربه‌ای خارق‌العاده بوده است. او در این توییت نوشت:" برای اولین بار در تئاتر رویاهای شگفت‌انگیز بازی کردم. سخت در تلاشم تا آماده بشوم. از شما به خاطر استقبال گرم‌تان متشکرم".