طبق اعلام کادرفنی تیم استقلال شاگردان ساپینتو در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به ترتیب با تیم های داماش تهران و هوادار مصاف می دهند.

در طول روزهای گذشته و پس از اعلام این خبر هنوز محل برگزاری این دو دیدار در شهر تهران مشخص نبود اما با اعلام مسئولان تیم های حریف استقلال، مشخص شد این دو دیدار قرار است در استادیومی برگزار شود که زمانی باشگاه اسبق مصطفی آجرلو با نام پاس در آن مسابقه برگزار می کرد و اتفاقاً قهرمان لیگ برتر ایران هم شد.

بر این اساس آبی پوشان استقلال عصر روزهای پنجشنبه و جمعه (سیزدهم و چهاردهم مردادماه جاری) در استادیوم شهید دستگردی در محله اکباتان تهران میزبان تیم های داماش و هوادار خواهند بود.

محل بازی های دوستانه استقلال مشخص شد/ شاگردان ساپینتو در استادیوم خاطره انگیز آجرلو

ناگفته نماند؛ استقلال پس از این دو دیدار دیگر هیچ بازی دوستانه ای تا شروع مسابقات لیگ برتر نخواهد داشت. شاگردان ساپینتو در هفته اول مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در تهران میزبان سپاهان خواهند بود. آخرین بازی این دو تیم با نتیجه تساوی یک – یک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به پایان رسید. تک گل استقلال در آن دیدار را محمد دانشگر در استادیوم نقش جهان به ثمر رسانده بود که احتمالاً جمعه آینده با پیراهن سپاهان روبروی تیم سابقش به میدان خواهد رفت.