به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل گذشته را خوب شروع کرد، اما در ادامه اوضاع چندان مساعد پیش نرفت و این تیم در اواخر فصل دچار افت محسوسی شد تا در نهایت سال بدون جام برای این تیم به اتمام برسد. حالا و در آستانه شروع فصل جدید، جورجینیو از انگیزه های خود و دیگر بازیکنان برای کسب موفقیت زیر نظر توماس توخل صحبت کرده است.

جورجینیو گفت: به اسکای اسپورت گفت: "در حال حاضر احساس خوبی دارم و ما در این مقطع و در دمای هوایی که برای لندن معمول نیست، تلاش زیادی برای شروع فصل در شرایطی مناسب کردیم. من برای سپری کردن یک فصل دیگر با این پیراهن انگیزه زیادی دارم.

هر سال همین را تکرار می‌کنم؛ ما باید فقط به اتفاقات امروز فکر کنیم و نسبت به سال گذشته می توانیم خیلی بهتر شویم. 9 خرید جدید در فصل تابستان به تیم اضافه شده‌اند، برخی از بازیکنان نیز رفته‌اند و ما دلتنگ آنها خواهیم شد و البته بن چیلول نیز برگشته است. انگیزه زیادی داریم و هدف برای من روشن است، تمرکز روی بازی اول فصل و کسب پیروزی.

حریف بزرگ چلسی، خود چلسی است. اگر ما مبارزه کنیم، اگر بهتر از سال گذشته نشویم و پیشرفت نکنیم، اگر در مورد اشتباهات خود متواضع نباشیم و برای بهبود آن تلاش کنیم، پس ما در مورد چه اهدافی در فصل بعد صحبت می کنیم؟ در این شرایط همان بهتر که ما جلوی تلویزیون بنشینیم و مسابقات فصل بعد لیگ برتر را تماشا کنیم."