به گزارش "ورزش سه"، مدیران جالوروسی در تابستان امسال سخت تلاش کردند تا تیمی مدعی را برای فصل بعد در اختیار ژوزه مورینیو قرار دهند و به نظر می رسد این اتفاق رخ داده است. رم با جذب ستاره ای بزرگ مانند پائولو دیبالا با انتقالی آزاد به دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر فصل بعد خواهد بود و البته در این پنجره تابستانی بازیکنان مهم دیگری مانند نمانیا ماتیچ و مایل سویلار نیز به جمع بازیکنان این تیم پیوستند.

حالا جانلوکا دی مارتزیو امروز در گزارشی مدعی شد انتقال جورجینیو واینالدوم نیز به پایتخت ایتالیا نهایی شده است. امروز پاری سن ژرمن و رم مذاکرات فشرده ای داشتند تا پروسه انتقال این بازیکن را در اسرع وقت به پایان برسانند و احتمالا تا 24 ساعت آینده خبر حضور واینالدوم در باشگاه رم به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار، جالوروسی با پرداخت پنج میلیون یورو از دستمزد 7.2 میلیون یورویی واینالدوم موافقت کرده و البته خود این بازیکن حدود یک میلیون یورو از مبلغ پاداش خود صرف نظر کرده تا به نهایی شدن این انتقال کمک کند. انتقال جورجینیو واینالدوم قرضی و با گزینه خرید در فصل تابستان سال بعد خواهد بود. ژوزه مورینیو امیدوار است که این بازیکن فردا وارد ایتالیا شود، زیرا او می خواهد این ستاره باتجربه را به موقع و برای شروع فصل سری آ در ترکیب در اختیار داشته باشد. اولین بازی رم برابر سالرنیتانا در تاریخ 14 آگوست است و احتمال دارد در آن مسابقه از جورجینیو واینالدوم رونمایی شود.