به گزارش "ورزش سه"، کاسپر اشمایکل، سنگربان دانمارکی 35ساله، با توافق دو باشگاه لسترسیتی و نیس راهی فرانسه خواهد شد تا از فصل آینده با پیراهن نیس به میدان برود.

دروازه‌بان دانمارکی در دوره حضورش در تیم انگلیسی با پیراهن لستر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد. او سابقه قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام انگلیس را هم با این تیم داشت. لسترسیتی که دروازه‌بان کهنه‌کارش را از دست داد تابستان امسال تا این لحظه موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده است.

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، در روزهای اخیر گفته بود اگر اشمایکل بتواند تیمی جدید پیدا کند لستر اجازه این انتقال را خواهد داد. امروز رسما اعلام شد که دو باشگاه لستر و نیس بر سر این انتقال به توافق رسیدند و اشمایکل رسما به باشگاه فرانسوی خواهد پیوست.

اشمایکل بازوبند کاپیتانی لستر را به بازو می‌بست و در دوران اخیر باشگاه، که موفق‌ترین دوره تاریخ این باشگاه انگلیسی بود، یکی از مهم‌ترین بازیکنانش به حساب می‌آمد. روباه‌ها با حضور کاسپر اشمایکل در فصل 2014-2013 به لیگ برتر صعود کردند و در فصل 2016-2015 قهرمان این لیگ شدند. لستر در فصل 2021 هم در جام حذفی و سوپرجام انگلیس به قهرمانی رسیدند.