به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم، ستاره پاری سن ژرمن، در فصل 2022-2023 به عنوان بازیکن قرضی در آاس رم بازی خواهد کرد. او امروز در حالی به پایتخت ایتالیا رسید که چند صد نفر از هواداران جالوروسی در فرودگاه منتظرش بودند و از او به شکلی پرشور استقبال کردند.

واینالدوم به محض ورود به شهر رم در تستهای پزشکی باشگاه شرکت خواهد کرد و قرارداد قرضی او امروز بعد از ظهر امضا خواهد شد.

هافبک هلندی بعد از اینکه تابستان سال گذشته لیورپول را ترک کرد و راهی PSG شد نتوانست انتظارها را برآورده کند. او حالا امیدوار است در رم، تحت هدایت ژوزه مورینیو، بار دیگر به روزهای اوجش برگردد.

استقبال پرشور هواداران رم از ستاره هلندی یادآور استقبال مشابهی است که این هواداران از پائولو دیبالا، دیگر خرید تابستانی‌ باشگاه‌شان، داشتند. به نظر می‌رسد هواداران جالوروسی بعد از قهرمانی تیم‌شان در لیگ کنفرانس اروپا بیش از پیش به آینده امیدوارند و خریدهای تابستانی ژوزه مورینیو این امیدواری را بیشتر کرده است. به همین خاطر است که رمی‌ها از بازیکنان جدید‌الورود تا این حد پرشور استقبال می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها رم در ازای انتقال قرضی واینالدوم به PSG پنج میلیون یورو می‌پردازد. در عین حال، پنجاه درصد دستمزد هافبک هلندی در یک سال آینده هم توسط جالوروسی پرداخت خواهد شد. در قرارداد انتقال واینالدوم بندی وجود دارد که رم می‌تواند در پایان زمان قرارداد، او را با پرداخت 8 میلیون یورو به صورت دائمی خریداری کند.