به گزارش "ورزش سه"، برخی رسانه‌ها دیروز مدعی شدند بارسلونا در تماس با مدیران منچسترسیتی اطلاع داد که در تلاش برای جذب برناردو سیلوا جدی است و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی رسمی به باشگاه انگلیسی ارسال خواهد کرد. پپ گواردیولا امروز این خبرها را به صورت ضمنی تایید کرد و گفت گاهی باشگاه چاره‌ای جز فروش بازیکنش ندارد.

برناردو سیلوا در فصل‌های اخیر برای سیتی مهره‌ای مهم بوده و نقش قابل توجهی در درخشش سیتیزن‌ها داشته است. تیمی که با هدایت گواردیولا موفق شد در پنج سال چهار جام قهرمانی بدست بیاورد. ستاره پرتغالی حتی پیش از شروع فصل گذشته قصد جدایی از سیتی را داشت اما این اتفاق نیفتاد. حالا بار دیگر زمزمه‌ها درباره جدایی او آغاز شده است.

بارسلونا با اینکه از نظر مالی با مشکلات متعددی دست به گریبان است اما در صورت فروش بعضی بازیکنان مازاد و فعال کردن اهرم اقتصادی چهارم می‌تواند برای خرید ستاره گران‌قیمتی مثل برناردو سیلوا اقدام کند.

گواردیولا در جدیدترین صحبت‌های خود درباره هافبک پرتغالی گفت مایل است او را در تیمش داشته باشد اما گاهی چاره‌ای جز موافقت با انتقال یک بازیکن نیست. سرمربی سیتی در این باره گفت:" گاهی مجبور می‌شوید یک بازیکن را بفروشید. من بازیکنانی می‌خواهم که مشتاق بازی برای ما باشند و از شرایط‌شان در سیتی راضی باشند. ما سعی می‌کنیم در کنار همدیگر به این هدف برسیم.

خیلی دوست دارم برناردو به بازی کردن در سیتی ادامه دهد. او در رختکن ما بازیکن ویژه‌ای است ولی نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. باید ببینیم روند حوادث به کدام سمت پیش می‌رود. اگر برنادو بماند که عالی است ولی اگر برود هم کاری نمی‌توانیم بکنیم. فوتبال همین است".