کاوانی تا ساعات آینده به پیشنهاد بوکاجونیورز پاسخ می دهد

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای که پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد بدون تیم است، احتمالا به بوکا جونیورز می پیوندد. 

طرفداری | مارکا و TYC Sport گزارش داده اند مذاکرات برای ورود ادینسون کاوانی به بوکاجونیورز به مرحله پیشرفته ای رسیده و رویای خوان رومن ریکلمه، نائب رئیس باشگاه آرژانتینی در مسیر تحقق است. ریکلمه شخصا مذاکرات با کاوانی را بر عهده گرفت و به او قراردادی تا انتهای سال 2023 میلادی پیشنهاد کرد. 

هدف این بازیکن اروگوئه ای پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد، ادامه دادن به بازی در یکی از لیگ های معتبر اروپا بود تا با حداکثر آمادگی به جام جهانی قطر برسد. با این حال کاوانی هنوز به هدف خود نرسیده و در نتیجه شانس پیوستن او به بوکا در حال افزایش است.

کاوانی از دورتموند پیشنهادی دریافت کرد اما به دلیل بی میلی به حضور در آلمان این پیشنهاد را نپذیرفت. با توجه به علاقه زیاد این بازیکن 35 ساله به حضور در لالیگا و همچنین مذاکرات پیشرفته ویارئال با او، انتظار می رفت مهاجم سابق تیم های پی اس جی و ناپولی در اسپانیا به فوتبال خود ادامه دهد اما از آنجا که زیر دریایی زرد قبل از نهایی کردن این انتقال به رفع برخی از مشکلات مربوط به فیرپلی مالی نیاز داشت، مذاکرات بین طرفین متوقف شد. انتظار می رود کاوانی تا ساعات آینده تصمیم نهایی خود در مورد پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بوکاجونیورز را بگیرد.