خواسته فرنکی دی یونگ همچنان ماندن در بارسلونا است

به نظر می‌رسد چلسی به جای آنکه اول با بارسلونا به توافق برسد، قصد دارد از خواسته فرنکی دی یونگ برای پیوستن به این باشگاه مطلع شود.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، موضع فرنکی دی یونگ هنوز تغییر نکرده و او می‌خواهد در بارسلونا بماند. بارسلونا نیز در حال کار روی انتقال برناردو سیلوا از منچسترسیتی است و آن‌ها امیدوارند هرچه زود‌تر راه حلی برای وضعیت فعلی دی یونگ، پیدا کنند. بارسلونا و دی یونگ دو گزینه پیش روی خود دارند. دی یونگ یا با کاهش حقوق خود موافقت می‌کند یا از باشگاه جدا می‌شود. اما دی یونگ علاقه‌ای به کاهش حقوق خود ندارد.

  • بیش‌تر بخوانید: برناردو سیلوا تا روز آخر نقل و انتقالات تابستانی منتظر بارسلونا می ماند / موندو دپورتیوو

منچستریونایتد و چلسی در رقابت بری جذب دی یونگ در دو موقعیت متفاوت هستند. یونایتد با بارسلونا بر سر مبلغ 85 میلیون یورو با یکدیگر به توافق رسیده است اما هنوز توافقی با خود بازیکن ندارد. با این حال یونایتد همچنان به دی یونگ فشار می‌آورد و روی خواسته خود پافشاری می‌کند.

  • بیش‌تر بخوانید: فرنکی دی یونگ یا در بارسلونا می‌ماند یا به چلسی می‌رود / تایمز

طرف دیگر یعنی چلسی، نه تنها با کمپ دی یونگ تماس برقرار کرده بلکه با بارسلونا نیز صحبت‌هایی داشته است. چلسی تا زمانی که از سوی فرنکی دی یونگ چراغ سبزی دریافت نکند، پیشنهادی به طور رسمی ارائه نخواهد داد. این احساس در لندن وجود دارد که آن‌ها می‌توانند با بارسلونا به توافق برسند. چلسی در حال آماده شدن برای به کار گیری حداکثر توان خود در راه جذب این هافبک هلندی است.

  • بیش‌تر بخوانید: فرنکی دی یونگ به خروج از بارسلونا نزدیک شده است / جرارد رومرو