به گزارش "ورزش سه"، نوید عاشوری در مورد شرایط گل گهر سیرجان و اردوی ترکیه گفت: در تهران اردو داشتیم و الان هم در ترکیه هستیم. بازی دوستانه انجام دادیم تا کاملا برای مسابقات آماده شویم. درست است که در بازی دوستانه شکست خوردیم اما نتیجه گیری برایمان مهم نبود و آقای قلعه نویی به جوان‌ها هم میدان داد. با توجه به اینکه شاکله تیممان حفظ شده، هماهنگی داریم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
او با اشاره به اینکه امسال هم جزو مدعیان هستند؛ ادامه داد: لیگ امسال خیلی سخت است چون چند تیم خوب هزینه کرده‌اند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان هزینه کرده‌اند و رقابت سنگین است. امیدوارم ما هم بتوانیم با تلاش بچه‌ها و کادرفنی جز مدعیان باشیم.
این بازیکن در مورد قرعه کشی لیگ و بازی اول گفت: قرعه ما بد نیست. باید به بازی‌ها برویم و ببینیم چه پیش می‌آید؟ چند هفته اول را در استان کرمان هستیم که نکته خوبی است. در دیدار اول باید با تراکتور بازی کنیم که امسال تیم متفاوتی بسته است و قطعا می‌تواند بازی جذابی باشد.

عاشوری در مورد بازی در کرمان و در حضور هوادارانشان نظرش را این‌گونه بیان کرد: مطمئنا خیلی تاثیر گذار است. آن‌ها یار دوازدهم ما هستند و  خیلی کمک می‌کنند و می‌توانند ما را رو به جلو هل بدهد.
بازیکن گل گهر در مورد مشکلاتی که سال گذشته برایشان پیش آمد وگرنه می‌توانستند سوم شوند؛ توضیح داد: گذشته‌ها گذشته است و امسال هم با توجه به اینکه تیم‌ها هزینه کرده‌اند کار سختی داریم اما تمرینات پر استرسی را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم این تلاشمان به دادمان برسد و بالای جدول باشیم.
وی در مورد بازگشت امین قاسمی‌نژاد به گل گهر گفت: امین که پیش خودمان بود. یکی دو هفته دیرتر اضافه شد. او بازیکن خیلی بزرگی است و قطعا می‌تواند به ما کمک کند.
وی در مورد اضافه شدن سهمیه‌های استان کرمان و امکاناتی که دارند؛ گفت: باید به استان کرمان تبریک گفت. واقعا دارند خوب سرمایه گذاری می‌کنند و امیدوارم ادامه دار باشد. انشاالله بازیکنان خوبی بتوانند به فوتبال کشور کمک کنند. چون سخت‌افزار خوب باعث می‌شود بازیکنان خوبی پرورش داده شوند و اگر امکانات خوبی باشد می‌توانیم بازی‌های خوبی ببینم.