به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس و قهرمانی سوپرجام در خصوص حواشی این بازی عنوان کرد: طبیعتا وقتی تک بازی است اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ولی خدا را شکر توانستیم ثابت کنیم ما تیم بهتر هستیم و این روند پیروزی پرسپولیس و پنج سال متوالی قهرمان  را شکستیم.

 

او در واکنش به اینکه آیا فولاد همچنان نیاز به تقویت دارد، گفت: تیم باید تقویت شود و بازیکنان ایرانی را جذب کردیم و خارجی ها باقی مانده است. انشاالله یکی دو بازیکن خوب اضافه شوند که بتوانیم نماینده خوبی در آسیا برای ایران باشیم.

 

علوی در خصوص درگیری های بازی و کارت های زیاد در این بازی بیان کرد: چون تک بازی است و کارت ها در بازی بعد محاسبه نمی‌شوند عادی است. پرسپولیس در پنج سال اخیر همیشه این قهرمانی را داشت و ما نیاز داشتیم که خودی نشان بدهیم و این بازی را ببریم.

 

مدیر تیم فولاد در واکنش به وقت کشی فولادی ها عنوان کرد: ما وقت تلف نمی‌کردیم. خیلی خوب بازی کردیم و مسلط بودیم. جا دارد از آقای اکبریان تشکر کنم و واقعا حیف است که آقای اکبریان از جامعه داوری خداحافظی کرد. خیلی خوب سوت زد و واقعا برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

او در خصوص دلیل بازی نکردن پاتوسی توضیح داد: مسائل فنی را باید از آقای نکونام سوال کنید.

 

علوی در واکنش به شایعه تست کرونای مثبت بازیکنان فولاد، گفت: من بعنوان مدیر تیم که کنارشان هستم می‌گویم چنین چیزی درست نیست.