به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، در پایان فصل گذشته با این تیم به اتمام رسید و او چند روز قبل با نهایی کردن انتقال خود به سویا، دوباره شاگرد خولن لوپتگی در ورزشگاه سانچس پیسخوان شد. حالا ایسکو از سرمربی سویا تشکر کرده و تاکید کرد تلاش می کند اعتماد این سرمربی اسپانیایی را در زمین جبران کند.

ایسکو گفت: "می خواهم کیفیتی که دارم و هرگز از دست نداده ام نشان دهم. طبیعی است که شک و تردید در موردم وجود داشته باشد، اما من برای رفع این ابهام تلاش می کنم. خولن لوپتگی همیشه به من اعتماد داشته و من سبک فوتبال تیم های او را دوست دارم، زیرا این برنامه برای نوع بازی من مناسب تر است. از لوپتگی به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم و این حس برای یک بازیکن بسیار مهم است. وقتی من در باشگاهم ثابت نبودم، او در تیم ملی اسپانیا به من فرصتی داد که در رئال مادرید نیز نداشتم و بابت این کار ممنونم. لوپتگی اعتماد به نفس زیادی به من داده و حالا این به من بستگی دارد که این رفتار را در زمین جبران کرده و به سرمربی نشان دهم که اشتباه نمی کند.

تابستان سخت و متفاوتی بود. حالا نمی توانم منتظر حضور دوباره در زمین باشم، اتفاقی که در مدت اخیر برایم رخ نداده بود. از شرایطی که در رئال مادرید داشتم شاکی نیستم و من بازیکن خوش شانسی بوده ام، زیرا برای باشگاه های بزرگ بازی کرده و تقریبا همه عناوین را برده ام. اما دوست ندارم بیش از حد به گذشته فکر کنم، بلکه روی آنچه در آینده رخ می دهد متمرکز خواهم بود."