به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در فصل تابستان بازیکنان نامداری مانند جینی واینالدوم و پائولو دیبالا را به خدمت گرفت و حالا هواداران این تیم امیدوار به رقم خوردن فصلی درخشان زیر نظر ژوزه مورینیو هستند. جینی واینالدوم در مصاحبه ای اذعان داشت مشورت با بازیکنان سابق رم از جمله محمد صلاح، در تصمیم او برای انتقال به این باشگاه نقش مهمی داشته است. البته جینی واینالدوم در لیورپول با ستاره مصری هم تیمی بود و به این دلیل با او مشورت کرده است.

جینی واینالدوم گفت: من باشگاه رم را برای ابراز علاقه شدیدی که به من نشان دادند، انتخاب کردم. بازیکنان فراوانی مانند محمد صلاح و کوین استروتمن و حتی اشرف حکیمی که به عنوان بازیکن رقیب در اینتر بازی می کرد،  هم از شهر و هم از باشگاه تمجید کردند. احساس می‌کردم از سوی باشگاه مورد قدردانی قرار می گیرم و می‌دانستم که در فضایی فوق‌العاده بازی خواهم کرد.

روند آماده سازی معمول تابستان را انجام ندادم، اما در روزهای اخیر سخت تلاش کردم. از نظر ذهنی آماده هستم و باید دید در هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد. به دشواری می توانیم بگوییم که آیا می توانم در اولین هفته فصل و در روز یکشنبه بازی کنم یا خیر.

من در دسترس هستم، اما در نهایت سرمربی ترکیب اصلی را انتخاب خواهد کرد. فضای ورزشگاه رم واقعا خاص بود و من شگفت زده شدم. از آنجایی که یک فرد خجالتی هستم، این همه هیجان واقعاً من را هیجان زده کرد و طرفداران رم باور نکردنی هستند. نسبت به هم تیمی های جدیدم در همان روز اولی که برای شام آنها را ملاقات کردم، حس خوبی داشتم و احساس کردم آنها از انتقال من خوشحال هستند."