بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های پیکان و استقلال و صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با هوادار حرف زد.

 استقلال را در بازگشت به مسابقات چطور دیدید؟

استقلال مقابل هوادار نشان داد که برای قهرمانی می‌جنگد. می‌آید که ببرد و برایش مهم نیست چه جور بازی کند و اصلا مهم نیست تماشاگر از تماشای بازی لذت می‌برد یا نه. این خاصیت استقلال جدید است.

چرا استقلال به چنین شرایطی دست پیدا کرده است؟

به نظرم به خاطر پخته تر شدن فرهاد مجیدی است. او در سالهای گذشته می‌آمد و با تیمش همه را قلع و قمع می‌کرد. سه گل می‌زد، چهار گل می‌زد، ولی در نهایت در روز آخر به خاطر چند امتیاز تیمش از قهرمانی باز می‌ماند. استقلال زیبا بازی کردن را کنار گذاشته و حالا فرهاد مجیدی با تجربه تر شده و این را به وضوح می‌توان در عملکرد تیمش دید.

مقابل هوادار هم به همین خاطر برنده شد؟

دقیقاً! استقلال فوتبال بی‌کیفیتی مقابل هوادار نشان داد که البته با توجه به وضعیت کرونایی این تیم و وقفه ایجاد شده در مسابقات طبیعی بود اما کاملا مشخص است که فرهاد مجیدی دیگر فرهاد ۳ سال پیش نیست. با تجربه تر عمل می‌کند.

درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با هوادار صحبتی ندارید؟

به نظرم فرهاد باید مراقب رسانه‌ها باشد و همانطور که در کار فنی پخته تر از قبل عمل می‌کند باید در مواجهه با سوالات خبرنگاران و اتفاقاتی که دور و بر تیمش رخ می‌دهد هم پخته جواب بدهد. خیلی‌ها منتظر کوچکترین اشتباه او هستند تا تمرکزش را به هم بزنند. فرهاد نباید خودش دستی دستی به کسی آتو دهد.

به نظر شما درست بود که در حمایت از سیاوش یزدانی به اسکوچیچ حمله کند؟

اصلاً کار درستی نکرد. به هر حال اسکوچیچ بعد از روزهایی که اهالی فوتبال از صعود تیم ملی در مرحله قبل ناامید شده بودند تیم را به دست گرفت و با تکیه بر توانایی‌های بازیکنان شایسته تیم ملی صعود مقتدرانه ای را برای مان رقم زد. او نباید خودش را مقابل پیکان انتقادات قرار دهد. اتفاقاً باید در سایه حرکت کند و هر جا لازم شد حرفش را مثل عملکرد فنی تیمش پخته به زبان بیاورد.

بازی با پیکان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

فکر کنم بازی در ۹۰ دقیقه به پایان می‌رسد و با اینکه شاید پیکان علاقمند باشد بازی به وقت‌های تلف شده برسد اما استقلال در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کند. پیکان می‌آید که گل نخورد و طبیعی هم همین است. از طرفی استقلال با فرهاد مجیدی در دو فصل اخیر جام حذفی تا فینال رفته و دستش از جام کوتاه مانده و قطعاً مجیدی دوست دارد این بار با استقلال جام حذفی را شکار کند.