به گزارش "ورزش سه"، سرمربی منچستریونایتد در همین مدت کوتاه نشان داده به صحبتهای رسانه‌ای درباره بازیکنانش گوش نمی‌دهد و برایش مهم نیست کسی که از بازیکنان تیم انتقاد می‌کند از اسطوره‌های باشگاه است یا روزنامه‌نگاری مشهور.

تن‌هاخ برای نشان دادن این خصوصیت شخصیتی خود به صورت علنی از مارکوس راشفورد دفاع کرد. بازیکنی که به دلیل عملکردش مقابل برایتون با انتقادهایی شدید روبرو شد و به عنوان نمونه، روی کین، ستاره انگلیسی یونایتد را به "مثل بچه‌ها بازی کردن" متهم کرده بود.

راشفورد در حالیکه نتیجه بازی 2-1 به سود برایتون بود فرصت گلزنی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. ولی او توپی که کریستیانو رونالدو برایش آماده کرده بود و به راحتی می‌توانست وارد دروازه شود را با ضربه‌ای ضعیف در اختیار دروازه‌بان برایتون گذاشت.

سرمربی منچستریونایتد در صحبتهای خود درباره راشفورد گفت:" ما دو مهاجم داریم. شاید هم بشود گفت سه مهاجم؛ چون راشفورد را هم می‌توان یک مهاجم در نظر گرفت. او در بازی مقابل برایتون دو فرصت خیلی خوب داشت و حیف شد که نتوانست آنها را گل کند تا نتیجه 2-2 بشود. مارکوس دوران پیش‌فصل عالی بود و نشان داد که در سمت چپ می‌تواند فوق‌العاده تاثیرگذار باشد. من معتقدم فرستادن او به میدان تصمیم درستی بود".