به گزارش "ورزش سه" درحالی که روز گذشته مسئولان فدراسیون از فراهم شدن امکان خرید بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی از امروز خبر دادند، تا ساعتی قبل چنین امکانی فراهم نشده بود اما از حدود ساعت 16 مشخص بود که تغییراتی در سایت مورد نظر به وجود آمده است.
با این حال، گزارشات نشان می‌دهد از ساعتی قبل خرید بلیت از سامانه معرفی شده توسط فدراسیون فوتبال فراهم شده و علاقه‌مندان توانستند با انتخاب نوع بلیتی که می‌خواهند، جواز حضور در بازی‌های تیم ملی در جام جهانی به عنوان تماشاگر را به دست بیاورند. البته خریداران باید در نظر داشته باشند که امکان انتخاب بلیت در سطوح متفاوت برای بازی‌های مختلف تیم ملی فراهم نیست و به طور مثال اگر یک نفر خواهان خرید بلیت برای بازی‌های ایران برابر انگلستان، امریکا و ولز باشد، نمی‌تواند یک بلیت سطح یک برای بازی با انگلیس بخرد و بلیت بازی با امریکا را سطح دو انتخاب کند و تمامی بلیت‌ها باید از یک کلاس باشند.
نکته‌ای که مسئولان فدراسیون از آن خبر نداده بودند، کارمزد ده درصدی این نهاد از بلیت‌هایی است که برای تماشاگران در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که متقاضیان خرید بلیت، بعد از انتخاب نوع بلیتی که می‌خواهند، با افزوده شدن ده درصد کارمزد به سمت درگاه پرداخت آنلاین هدایت می‌شوند و با پرداخت مبلغ مورد نظر، کد پیگیری و تاییدیه خرید را به صورت پیامکی از سرشماره مربوط به فدراسیون فوتبال دریافت می‌کنند.
البته کماکان صادرشدن کد مربوط به فیفا در این مرحله انجام نمی‌شود و به نظر در روزهای آینده این کد برای خریداران بلیت ارسال می‌شود.