به گزارش "ورزش سه"، مندی از سال گذشته و به اتهام چند فقره تجاوز و آزار جنسی در بازداشت نیروهای پلیس انگلیس است و جلسات دادگاهش به تازگی آغاز شده است. 
این بازیکن تمامی این اتهامات را رد کرده است. این در حالی است که اتهام هشت مورد تجاوز به او وارد شده است که یکی از آنها همراه با آزار جنسی و از سوی هفت زن متفاوت در سنین 17 تا 29 سال بوده است. 
دادگاه این مدافع سیتی به صورت رسمی از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد و به اعضای هیئت ژوری اطلاع داده شده است که ریاض محرز، جک گریلیش، جان استونز و کایل واکر به عنوان شاهد در این دادگاه حضور پیدا خواهند کرد. 


گفته می‌شود رحیم استرلینگ نیز که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از سیتی جدا و راهی چلسی شد نیز یکی دیگر از هم تیمی‌های سابق مندی است که احتمالا در طول جلسات دادرسی به این دادگاه احضار خواهد شد تا صحبت‌هایی را در این زمینه مطرح کند و اطلاعاتش را در اختیار هیئت ژوری قرار دهد. 
این هیئت شامل 14 نفر متشکل از هشت مرد و شش زن است که قرار است در جلسات این دادگاه که گفته می‌شود 15 هفته طول خواهد  کشید حاضر باشند و در نهایت رای مربوط به این پرونده را صادر کنند. 
این بازیکن از آگوست 2021 و پس از انتشار خبر تجاوز او به چندین زن و بازداشتش از سوی نیروهای پلیس، از سوی منچسترسیتی کنار گذاشته شد.