سپاهان در حالی بازی امروز مقابل استقلال را آغاز می‌کند که محمد علی‌نژاد، خرید جدید طلایی پوشان اصفهان هم در ترکیب ابتدایی این تیم حضور دارد و به‌عنوان وینگر بازی می‌کند تا ژوزه مورایس با بهره‌مندی از تکنیک و سرعت بالای این بازیکن بتواند ایجاد موقعیت داشته باشد.

علی‌نژاد که بازی‌های درخشانی در آلومینیوم اراک انجام داده و جزو بهترین‌های این تیم بود، پس از توافق مالی بین این باشگاه و سپاهان راهی اصفهان شد و امروز نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را مقابل استقلال انجام می‌دهد.

این بازیکن تند و تیز که در نقل و انتقالات تابستانی مدنظر استقلال و ساپینتو نیز قرار داشت، در نهایت سپاهان را انتخاب کند تا در آرامش بیشتری کارش را دنبال کند و حالا در اتفاقی جالب، نخستین بازی خود را مقابل حریفی انجام می‌دهد که خواهان او بود و احتمال داشت به آن تیم برود.

علی‌نژاد که سال گذشته در جدال حذفی آلومینیوم و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر تیمش تاثیرگذار بود، حالا در بازگشت به این استادیوم امیدوار است برابر استقلال هم بدرخشد و عملکرد خوبی در ترکیب سپاهان داشته باشد.

خرید جدید سپاهان در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل نیز نمایش خوبی داشته و یک گل زده، دو پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته و یکی از مهره‌های اصلی این تیم در نخستین بازی فصل جدید برابر استقلال است.