به گزارش "ورزش سه"، اورتون روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا خواهد رفت تا شاهد تقابل دو ستاره سابق تیم ملی این کشور با یکدیگر باشیم. 
رقابت لمپارد و جرارد از سال‌ها قبل در تیم ملی و دو باشگاهی که این دو بازیکن برای آنها توپ می‌زدند جریان داشته است و آنها بارها با یکدیگر مقایسه شده‌اند و تمامی حرکات آنها در زمین تحت نظر بوده است اما به نظر می‌رسد که این شرایط در دوران مربیگری نیز ادامه دارد. 


سرمربی اورتون در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« شما باید خودتان را به عنوان سرمربی ثابت کنید. همه باید این کار را انجام دهند. من فکر می‌کنم به خاطر دوران فوتبال موفقی که من و جرارد داشتیم، همه بیش از پیش ما را زیر نظر دارند تا تا ببینند چه عملکردی داریم و این چیزی است که باید با آن کنار بیاییم.»
او با اشاره به تجربیاتی که در طول دوران فوتبالش کسب کرده است اظهار داشت:« تجربه بازی در بالاترین سطح که من و جرارد به خوبی از آن برخوردار هستیم مشخصا بسیار به سود ما بوده است اما ما باید بتوانیم از این تجربه در زمینه مربیگری هم استفاده کنیم. اگر بتوانیم نسخه موفقیت خودمان را در باشگاه‌هایی که در آن هستیم پیاده کنیم عالی خواهد بود. من می‌دانم که همه به سختی برای رسیدن به این نقطه تلاش می‌کنند. شاید بعضی فکر کنند تبدیل شدن از بازیکن به مربی آسان است اما باور کنید که اینطور نیست.»