به گزارش "ورزش سه"، فاتح فصل گذشته اسکودتو فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد. شاگردان استفانو پیولی در ورزشگاه خانگی‌شان سن سیرو به مصاف اودینزه رفتند تا از روند دفاع از عنوان قهرمانی‌شان را آغاز کنند.

میلان با اینکه در همان دقایق ابتدایی از حریف خود گل خورد ولی خیلی زود جبران کرد و بعد از گذشته 13 دقیقه از حریف پیش افتاده بود. روسونری در نهایت موفق شد اودینزه را 4-2 شکست دهد. میلان هفته آینده اولین بازی خارج از خانه فصل را مقابل آتالانتا برگزار خواهد کرد.

استفانو پیولی در مصاحبه پایان بازی گفت:" فصل خوبی در پیش داریم و فصل را خوب شروع کردیم. البته باید کار کنیم چون حتی همین امروز اشتباه‌هایی داشتیم. نمی‌شود کامل و بی‌عیب و نقص بود ولی باید به کامل بودن فکر کرد و در نظر کمال‌گرا بود. حضور هواداران در ورزشگاه همیشه جذاب است و امیدوارم همیشه شاهد خوشحالی‌شان باشیم. هواداران ما بی‌نظیر هستند و قدرت و انرژی ما را بیشتر می‌کنند.

ما روش تمرینی‌ای داریم که بازیکنان را تحت فشار می‌گذارد و شرایط تیم در حال حاضر خوب است. علت سخت‌گیری در تمرینات ما این است که میلان سبک بازی خاصی دارد که برای اجرایش همه باید از نظر بدنی و ذهنی در اوج باشند. بازیکنان ما این سبک بازی را دوست دارند. ما زیاد می‌دویم و اگر به اندازه کافی دوندگی داشته باشیم می‌توانیم کنترل بازی را به‌دست بگیریم.

ما دو گل روی ضربات آزاد دریافت کردیم و روی کرنرها بی‌دقت بودیم. ما بازیکنانی داریم که کیفیت بازی‌شان این اجازه را می‌دهد که دفاع را از جلو شروع کنیم. اشتباه روی ضربات آزاد نباید تکرار شود و ما روی این مساله کار خواهیم کرد.

حریف هفته آینده ما آتالانتا تیم پرقدرتی است و اگر می‌خواهیم آنها را شکست بدهیم باید سطح عملکردمان را ارتقا بدهیم".