به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی یکی از مهمترین خریدهای نقل و انتقالاتی تیم ساپینتو در تابستان امسال بود. بازیکنی که پروسه جذب او بیش از 2 ماه به طول کشید و سرانجام مدیران استقلال موفق شدند رضایت تیم پرتغالی را برای این انتقال به دست بیاورند و این وینگر بوشهری به جمع آبی های پایتخت اضافه شد.

محبی از روز پنج شنبه در تمرینات تیم جدیدش حضور یافت اما به دلیل اینکه مبلغ رضایت نامه این بازیکن به حساب سانتاکلارا ننشسته بود، مجوز عقد قرارداد او صادر نشد تا بالاخره روز گذشته این اتفاق رخ داد و ITC این بازیکن برای حضور در دیدارهای استقلال صادر شد.

تصاویر عقد قرارداد رسمی محبی و استقلال امروز صبح منتشر شد و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش برابر ملوان ندارد. او مقابل دوربین باشگاه نشست و صحبت های زیر را به زبان آورد که با هم می خوانیم:

* برای سربلندی استقلال می جنگیم
خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه دار استقلال پیوستم و امیدوارم که سال خوبی داشته باشیم. تمام تلاش و انگیزه ما بازیکنان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به آن اهدافی که داریم، برسیم.  امیدواریم که امسال به مانند فصل قبل، سال خوبی داشته باشیم و اهدافی که گفتم برسیم.

* هدف من ادامه موفقیت استقلال و حضور در جام جهانی است
هدف شخصی من از آمدن به استقلال این است که بتوانیم مسیری که سال قبل رفته بودیم را دوباره باهم رو به جلو پیش ببریم و تلاش کنیم تا استقلال به جایگاهی که حقش است، برسد. هدف دوم من نیز این است که در سال جام جهانی قرار دهیم و برای هر بازیکنی، حضور در جام جهانی یک رویای بزرگ است. امیدوارم امسال هم با استقلال نتایج خوبی کسب کنیم و هم با تیم ملی بتوانیم سال خوبی داشته باشیم.

* به تیم ساپینتو گل زدم، مرا پسندید
فصل قبل با تیم موریرنسه بازی داشتیم و من روبرویشان بازی کردم که توانستم از تیم آقای ساپینتو یک اخراجی بگیرم و یک گل نیز به ثمر رساندم. فکر می کنم علاقه مندی ایشان به من از آن بازی شروع شد. وقتی که به ایران و تیم استقلال آمدند، با من صحبت کردند و مذاکرات از آن زمان شروع شد. اکنون نیز اینجا هستیم و با هم کار می کنیم. امیدوارم که فصل خوبی داشته باشیم.

* استقلال هواداران پرشماری دارد
تیم استقلال چه در درون و چه بیرون از ایران هواداران پرشماری دارد. همانطور که گفتم، امسال تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه‌ای که در خور شأن هواداران است را بگیریم و به آنها این قول را می دهیم که تمام وجودمان رو درون زمین می گذاریم.

* پروسه انتقال من 70 روز طول کشید
از تمام هواداران ممنونم در این مدت برای خیلی پیغام فرستادید. من صدای شما را شنیدم و از همه شما ممنونم و اکنون اینجا هستم. دوم از مسئولان باشگاه تشکر کنم که فکر می کنم تقریباً نزدیک به هفتاد روز این پروژه طول کشید. این به دلیل تغییر مدیران سانتاکلارا بود و آقای ماریو سیلوا سرمربی تیم تاکید داشتند که من در پرتغال بمانم ولی شرایط به وجود آمد که من به استقلال بیایم و در خدمت شما باشم. از تمام کسانی که باعث شدن این انتقال شکل بگیرد تشکر می کنم.