به گزارش "ورزش سه"، سعید باقرپسند مهاجم ذوب آهن که مقابل پرسپولیس در متن صحنه مشکوک به پنالتی برای تیمش قرار داشت، در مورد این صحنه می‌گوید: اگر ویدیوی این لحظه را دیده باشید، می‌دانید که پنالتی است. علی نعمتی ابتدا پیراهن من را کشید و قصد داشت نگذارد ضربه سر بزنم و بعد هم که توپ به وضوح به دستش برخورد کرد. دستش کاملا باز بود و داور باید یک پنالتی به سود ما اعلام می‌کرد که نکرد.

وی در مورد نمایش ذوب آهن عنوان کرد: منظم و با برنامه بازی را شروع کردیم و کاملا برای نیمه دوم برنامه داشتیم و می‌خواستیم حملات بیشتری را انجام بدهیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم و در ده دقیقه اول هم نمایش خوبی داشتیم تا اینکه نادر محمدی از زمین اخراج شد. این اخراج بدموقع بود و داور هم می‌توانست بهتر عمل کند اما به هر حال این اخراج باعث شد نتوانیم فشار بیاوریم.

باقرپسند در خصوص نمایش دفاعی ذوب آهن اظهار داشت: می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و تمام هدفمان برد بود. با نکاتی که کادرفنی به ما گفته بودند و برنامه ریزی آنها، برای کل 90 دقیقه برنامه داشتیم و همه چیز هم خوب پیش می‌رفت اما این اخراج دست و بال ما را بست و نتوانستیم به اهدافمان برسیم. ما جلوی یک تیم خوب و پرستاره بازی کردیم و اگر داور منصفانه سوت می‌زد، می‌توانستیم برنده شویم.

مهاجم ذوب آهن راجع به کسب امتیاز پرسپولیس در دو بازی متوالی توضیح داد: تیم ما ذوب آهن است و جزو چهار تیمی است که همیشه در لیگ برتر بوده و خواهد بود. بنابراین نباید اینطور فکر کنیم که کسب امتیاز از پرسپولیس کار بزرگی است. کادرفنی همیشه به ما گفته‌اند در هر بازی به دنبال برد باشیم و مقابل پرسپولیس هم همینطور بود. ما مقابل سایر تیمها پرهزینه و پرستاره هم قدرتمند خواهیم بود و در این بازی هم داوری اجازه نداد که به پیروزی برسیم.

او در پایان راجع به وضعیت ذوب آهن گفت: امسال تیم یکدست و یکدلی داریم و آقای تارتار هم شعاری را برای تیم انتخاب کردند و ما به آن پایبند هستیم و کنار هم قدرتمند خواهیم بود. امسال وضعیت ذوب آهن به نظرم از سال گذشته هم بهتر است.