به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل را با دو شکست شروع کرده و شرایط مناسبی ندارد. تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ، هفته نخست در زمین خود برابر برایتون با دو گل شکست خورد و در هفته دوم نیز مقابل برنتفورد 4-0 مغلوب شد. کمتر کسی تصور می‌کرد که منچستریونایتد در دو هفته نخست و برابر حریفانی نه‌چندان قدرتمند، مغلوب شود. شیاطین سرخ حالا باید خود را مهیای بازی برابر لیورپول کنند.

انتقادات از بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد شدت گرفته و بیش از همه به هری مگوایر و کریستیانو رونالدو اعتراض شده ولی گابریل آگبونلاهور، ستاره سابق استون ویلا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس را هم دارد، معتقد است برونو فرناندز ضعیف‌ترین بازیکن یونایتد است.

او به اسکای اسپورتس گفت:« برونو بدترین هم‌تیمی ممکن است. هر بار که یکی از بازیکنان منچستریونایتد توپ از دست می‌دهد یا در آفساید قرار می‌گیرد، او آشکارا رو به بازیکن یا نیمکت اعتراض خود را نشان می‌دهد. من با این‌چنین بازیکنانی هم‌تیمی بوده‌ام و می‌دانم که چه شخصیتی دارند. بازیکنان مغروری مثل برونو می‌توانند هر تیمی را نابود کنند.»

آگبونلاهور ادامه داد:« آخرین بازی خوب برونو را یادتان است؟ او را همیشه در حال اعتراض می‌بینیم. از نظر برونو همه اشتباه می‌کنند به جز خودش. داشتن چنین بازیکنانی در رختکن، بیشتر به ضرر تیم است و روحیه دیگر بازیکنان را خراب می‌کنند. در هر دو بازی اخیر، او 90 دقیقه در میدان بوده، ولی نه گل زده و نه پاس گل داده است. حتی یک حرکت مفید از او ندیده‌ام.»