به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان تقابل دو تیم چلسی و تاتنهام بود که درگیری شدیدی بین آنتونیو کونته و توماس توخل شکل گرفت و بسیاری از هواداران فوتبال را به یاد اتفاقات سال 2014 در بازی چلسی و آرسنال انداخت. در آن مسابقه ژوزه مورینیو و آرسن ونگر به‌شدت در کنار زمین با یکدیگر درگیر شدند تا یکی از لحظات تاریخی لیگ برتر لقب بگیرد. حالا آرسن ونگر مدعی شد مشکل شخصی با مورینیو نداشته و خرج‌های کلان باشگاه چلسی این سرمربی فرانسوی را عصبی کرده است.

آرسن ونگر گفت: "رقابت من همیشه بیشتر با باشگاه‌های مقابل بود تا با یک شخص در تیم حریف، بنابراین هرگز در سطح شخصی هیچ اظهارنظری علیه مورینیو نداشتم و این اتفاق هرگز از سوی من رخ نداد. البته من در آن زمان با ژوزه مورینیو تنش و درگیری زیادی داشتم، زیرا احساس می‌کردم چلسی تبدیل به اولین باشگاهی بوده که در شرایطی که هنوز موفق به کسب درآمد نشده بود، پول هنگفتی خرج می‌کرد و رخ دادن این اتفاق برای من قابل قبول نبود.

در آن مقطع قوانینی به نام فرپلی مالی در فوتبال وجود نداشت و هنوز بر چنین اتفاقاتی نظارت نمی‌شد. اما از سال 2004 بود که مدیران یوفا این قوانین را بالاخره وضع کردند و از آن به بعد کنترل بیشتری بر امور مالی باشگاه‌ها و نحوه خرج کردن و درآمدزایی آنها وجود داشت. به‌طور کلی وضع این قوانین نقطه عطفی برای فوتبال در آن سال‌ها بود."