سهیل مهدی در مورد آخرین وضعیت برنامه‌ریزی لیگ برتر در سال منتهی به جام جهانی اظهار کرد: تغییر جدیدی نداشتیم و اسکوچیچ نظر جدیدی نداده است و برنامه لیگ را بر اساس همان برنامه قبلی پیش می‌بریم.

وی در مورد وضعیت تیم‌هایی که ورزشگاه محل میزبانی‌شان مشخص نیست افزود: نساجی چمن ورزشگاهش آماده بود اما چمن آن شرایط پا خوردن را نداشت و یکی دو هفته زمان لازم بود تا شرایط بازی پیدا کند. امیدوارم هرچه سریعتر این تیم به شهرش برگردد. در صورتی که پیمانکار آن چمن را تایید کند مشکلی برای میزبانی وجود ندارد. ورزشگاه‌های تختی انزلی، اراک و کرمان در تلاشند خودشان را برسانند. ورزشگاه‌های کرمان در مورد نور، اراک گیت و انزلی نور و مسجد سلیمان نور و زیرساخت‌ها مشکل دارند و  مسیر اهواز تا مسجدسلیمان نیز بسیار خطرناک است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد محل برگزاری استقلال و ملوان گفت: فردا آخرین بازدید را از ورزشگاه انزلی انجام می‌دهند. گزارش نماینده تعیین کننده است و در غیر این صورت باید ورزشگاه جایگزین معرفی شود.

مهدی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر با اشاره به بحث حضور هواداران در ورزشگاه‌ها نیز گفت: در مورد حضور هواداران قرار است که دستورالعملی را به ما بدهند تا آخر هفته این موضوع مشخص می‌شود. این تصمیمات خارج از فدراسیون فوتبال گرفته می‌شود و ما تابع آن هستیم.