به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز و یک هفته از بازی‌ها سپری شد، اما همچنان مشکلات قدیمی پابرجاست و برخی از تیم‌هایی که در سطح اول فوتبال ایران هستند، هنوز اجازه میزبانی ندارند و ورزشگاه مناسبی برای پذیرایی از مهمانان خود ندارند.

پس از اینکه نساجی مازندران نتوانست شرایط خود برای میزبانی در هفته اول لیگ برتر را فراهم بیاورد و در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر بازی کند، حالا به نظر می‌رسد دیگر تیم شمالی فوتبال ایران هم نتواند بازی هفته دوم خود را در ورزشگاه خانگی انجام بدهد و باید شهر ثالث را معرفی کند.

ملوان انزلی که موفق شد قهرمان لیگ یک شود و دوباره به لیگ برتر برگردد، پس از شکست یک بر صفر در نخستین بازی برابر پیکان، در هفته دوم باید به مصاف استقلال برود ولی تا این لحظه محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

طبق برنامه سازمان لیگ، تیم فوتبال ملوان در نخستین بازی هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه میزبان استقلال خواهد بود، اما عدم تجهیز کامل ورزشگاه تختی انزلی کاری کرده تا سازمان لیگ فعلا رضایت به انجام این بازی حساس را در این استادیوم ندهد و ملوانان نتوانند یک مسابقه بزرگ را در خانه برگزار کنند.

سهیل مهدی، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص محل برگزاری بازی ملوان و استقلال عنوان کرد: روز سه‌شنبه یکی از نمایندگان ما آخرین بازدید را از ورزشگاه تختی انزلی انجام می‌دهد تا تصمیم‌گیری نهایی را داشته باشیم. وضعیت این استادیوم در بخشی از موارد امیدوار کننده بوده ولی هنوز نهایی نشده است. اگر این ورزشگاه برای میزبانی مهیا نباشد، ملوان باید یک زمین جایگزین را معرفی کند.