مدافع برزیلی یوونتوس گفت امیدوار است برای جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت شود اما چنین چیزی از اختیارات او خارج است. 

یوونتوس موفق شد در اولین هفته سری آ با نتیجه 3-0 ساسولو را شکست دهد. گلیسون برمر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد الگری به شدت او را تحسین کند. مدافع 25 ساله برزیلی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ساسولو تیم آزاردهنده ای است. در ابتدای بازی نتوانستیم خوب کار کنیم اما شرایط به مرور زمان خوب شد و توانستیم با گل اول قفل بازی را باز کنیم. فردا استراحت می کنم و ویدئوی این بازی را می بینم تا نقاط ضعف خودم را حل کنم. بازی اول خوب بود. ما گل نخوردیم و این یک نکته مثبت است. 

بازار چگونه شما را به سمت یوونتوس برد؟

همه چیز دست مدیر برنامه ام بود و او برای من توضیح می داد شرایط چگونه است. می دانستم از تورینو جدا خواهم شد اما نمی دانستیم به کدام تیم می روم. همه چیز خوب پیش رفت و من به یووه، باشگاهی که می خواستم در آن باشم، آمدم. از همه چیز راضی ام. 

کار به الگری چگونه است؟

الگری مربی خوبی است. او جام های زیادی کسب کرده و می توان چیزهای زیادی از او یاد گرفت. در زمینه ذهنیت، صحبت های او فوق العاده است. رابطه خوبی با الگری دارم. هدف ما همیشه پیروزی است. 

امید دارید با برزیل به جام جهانی بروید؟

بله، البته. امید آخرین چیزی است که می میرد! کاری که من می توانم انجام دهم این است که خوب بازی کنم. اینکه دعوت شوم یا خیر، از اختیارات من خارج است. 

فکر می کنید باید در چه زمینه ای پیشرفت کنید؟

نمی دانم. امیدوارم ثبات بالایی داشته باشم و مثل فصل قبل کار کنم. در یوونتوس سطح بسیار بالاست و بنابراین باید فرم و بازیخوانی خوبی داشته باشم.