مدیر عامل بروسیا دورتموند اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن و فرایبورگ نیاز به شانس داشته‌اند

هانس یواخیم واتسکه به تمجید از ذهنیت تیمی دورتموند در این فصل پرداخته است.

طرفداری | به نقل از فوسبال نیوز، بروسیا دورتموند با پیروزی در دو بازی اول خود در بوندسلیگا اکنون با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کم‌تر، پشت سر بایرن مونیخ در رتبه دوم قرار دارد.  حال هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند در مصاحبه با بیلد در مورد شرایط این تیم در روز‌های اخیر صحبت کرده است. واتسکه گفت: 

پس از پیروزی‌های اخیر‌مان روحیه بسیار خوبی داریم. حتی اگر صادقانه بپذیریم که برای پیروزی در دو بازی اول خود، کمی به شانس نیاز داشتیم.

بایرلورکوزن در هفته اول موقعیت‌های زیادی را روی دروازه دورتموند ایجاد کرد و نمی‌توان در این بازی نقش گرگور کوبل را در پیروزی 1-0 زنبور‌ها را نادیده گرفت. در بازی مقابل فرایبورگ نیز، دورتموند در حالی که در آستانه شکست قرار داشت با تعویض‌های ترزیچ و اشتباه مارک فلکن روی ضربه جیمی باینو گیتنس، موفق به برگرداندن نتیجه بازی شدند.

آن‌ها فصل گذشته در سیگنال ایدونا پارک با نتیجه سنگین 5-2 مقابل بایرلورکوزن شکست خوردند و در اروپا پارک اشتادیون نیز با نتیجه 2-1 مغلوب شاگردان استرایش شده بودند. اما در این فصل دورتموند با اینکه تیم برتر میدان نبود، در بازی مقابل این دو باشگاه سه امتیاز را کسب کرد و اکنون این ذهنیت زنبور‌ها مورد تحسن واتسکه قرار گرفته است. موردی که در سال‌های قبل از نکات ضعف دورتموند بوده است. واتسکه در مورد تفاوت دورتموند در فصل گذشته و این فصل گفت:

 نباید فراموش کنیم فصل گذشته در خانه مقابل بایرلورکوزن و همچنین مقابل فرایبورگ در خانه‌اش موفق به کسب امتیازی نشدیم. دورتموند از این نظر پس از دو بازی، رکورد خود در فصل گذشته را شکسته‌ایم. شاید استفاده از کلمه «شروع رویایی» با توجه به عملکرد‌مان در دو بازی قبلی، قابل پذیرش باشد.