به گزارش "ورزش سه"، قاسم محمدی سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان فارس با اشاره به برگزاری اولین جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست هیئت فوتبال فارس، گفت: صبح چهارشنبه اولین جلسه بررسی مدارک کاندیداهای ریاست و نواب رئیس هیئت فوتبال فارس برگزار شد اما علی‌رغم دعوت رسمی از نماینده معرفی شده اداره کل ورزش و جوانان فارس، وی در جلسه حضور پیدا نکرد و جلسه مذکور طبق آئین نامه فدراسیون فوتبال با حضور نماینده حقوقی هیئت و سرپرست دبیری هیئت برگزار شد.
او که با مهر صحبت کرده در مورد دلیل تایید نشدن سه نامزد هم اینطور توضیح داده است: در این جلسه به تعدادی از پرونده‌های کاندیداها رسیدگی شد که سه نفر از کاندیدا به دلیل نقص و عدم ارائه مدارک مورد لزوم و عدم احراز بند ٦ آئین نامه انتخابات هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور مورد تأیید قرار نگرفتند. همچنین سه نفر از کاندیدای نواب رئیس نیز فاقد ٥ سال مدیریت بودند که این افراد هم تأیید نشدند.
محمدی ادامه داد: کار رسیدگی به پرونده کاندیدا در جلسات بعدی کمیته سه نفره ادامه پیدا خواهد کرد و  اسامی نهایی احراز شرایط و صلاحیت کاندیدا توسط سرپرست دبیری هیئت فوتبال به اطلاع داوطلبان و عموم اهالی فوتبال خواهد رسید.