به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد در یک دیدار سخت و دشوار، با تک گل ارسلان مطهری، در پایان 120 دقیقه از سد پیکان عبور کند. سرمربی استقلال عملکرد خوب بازیکنان و در ادامه مدیریت آجورلو را عامل این روند خوب تیمش می داند.

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی بسیار خوب و جانداری بود. به بازیکنانم افتخار می کنم. با تمام وجود بازی کردند، از همه آنها ممنونم. با وجود همه مشکلاتی که بود، بسیار خوب بازی کردند. با توجه به اینکه تیم ما دو هفته تمرین نداشت، شرایط بدنی بازیکنان، در حد مطلوبی نبود ولی بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند. 

 

وی ادامه داد: از همه آنها تشکر می کنم. با وجود خیلی از مشکلاتی که داریم و نمی خواهم آنها را اینجا باز کنم، امیدوارم که در آینده مشکلاتمان حل شود. اگر تیم می خواهد روندش را حفظ کند، باید مشکلات تیم حل شود. با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم، امیدوارم که به زودی این مشکلات حل شود که این روند خوب تیم ما نیز حفظ شود.

 

 

 

 

 

مجیدی درخصوص عدم صدور کارت بازی صالح حردانی نیز پاسخ داد: علت آن را نمی دانم ولی دقیقا 2 ساعت قبل از بازی به ما اعلام کردند که کارت این بازیکن را صادر نکرده اند و دلیلش را نمی دانم. 

 

سرمربی آبی پوشان درباره اینکه تیم او نسبت به گذشته شاداب بازی نکرده است، پاسخ داد: عرض کردم، تیم من 2 هفته بازی نکرده و شرایط بازی ها هر 4 روز یکبار است. ما بازی می کنیم، ریکاوری انجام می دهیم، یک جلسه تمرین را برگزار می کنیم و دوباره بازیمان برگزار می شود. این مسئله روند تیم را کند می کند و من نیز به آن واقف بودم. به همین دلیل سعی کردیم از اکثر بازیکنانمان استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: پیکان تیمی است که خیلی دفاعی و بسته بازی می کند ولی با این وجود، بچه های تیم ما نیز خیلی عالی بازی کردند. مشکلات ما نیز درون خانوادگی است و سعی می کنم آن را مطرح نکنم. دوباره تأکید می کنم برای اینکه روند خوب تیممان حفظ شود، باید به زودی این مشکلات حل شود. باز هم اعلام می کنم که با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم، مطمئنم به زودی مشکلاتمان حل می شود. اگر ما صحبت نمی کنیم، به معنای این نیست که مشکلاتی نداریم.

 

مجیدی درخصوص کیفیت زمین استادیوم دستگردی نیز توضیح داد: با بازیکنان که صحبت کردم، گفتند شرایط زمین خوب بود ولی زمین کمی سفت بود اما نسبت به زمین های دیگر خیلی بهتر بود. دیگر باید کم کم به زمین چمن های نامطلوب حریفانمان عادت کنیم.

 

سرمربی استقلال درباره مهمترین عامل برای تفاوت عملکرد این تیم نسبت به فصل قبل و فصل کنونی نیز گفت: به نظر من مهمترین عامل، خود بازیکنان هستند. مربی بسیار خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم. آنها با تمام وجود بازی می کنند. عامل دوم را نیز می توانم بگویم بخاطر مدیریت آقای آجورلو بوده است. این دو عامل باعث شده تا تیم ما روند خوبی داشته باشد ولی سهم بیشترش را به بازیکنانم می دهم.