ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان مصاف سپاهان و نساجی در چارچوب هفته دوم از لیگ بیست و دوم است.

سپاهان و نساجی در حالی به مصاف هم رفته اند که طلایی پوشان اصفهان از بازی اول یک سه امتیاز ارزشمند مقابل استقلال به دست آوردند. در سوی دیگر میدان نساجی با سرمربی جدید خود حمید مطهری توانست یک امتیاز از مس رفسنجان بگیرد.

اطلاعات بازی

هفته‌ دوم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: سپاهان 1-1 نساجی
تاریخ و زمان: پنجشنبه 27 مرداد 1401 | ساعت 21:00
مکان: اصفهان - ورزشگاه نقش جهان
داوران: 
محمدحسین ترابیان، حسن انتظاری، فرهاد فرهادپور، حسین زمانی | ناظر: یدالله جهانبازی

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، محد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، علیرضا ابراهیمی، مصطفی جوادیان، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، محمد شریفی، صابر حردانی، علی شجاعی و رضا جعفری

سرمربی نساجی: حمید مطهری

کارت زرد: ایوب کلانتری (دقیقه 33 - نساجی) / مانوئل فرناندز (دقیقه 33 - سپاهان) / اکبر صادقی (دقیقه 35 - نساجی) / رامین رضاییان (دقیقه 35 - سپاهان) / علیرضا ابراهیمی (دقیقه 36 - نساجی) / مصطفی جوادیان (دقیقه 37 - نساجی)

کارت قرمز: -

گل ها: ایوب کلانتری (دقیقه 5 - نساجی) / مانوئل فرناندز (دقیقه 12 - سپاهان)

گزارش بازی

دقیقه 35 / در ادامه روی یک ارسال به محوطه نساجی و زمین افتادن بازیکن سپاهان، سپاهانی ها معتقد به خطای پنالتی بودند که داور بازی را ادامه داد. روی برگشت و سعی رضا جعفری در توپ ربایی از رشید مظاهری، این بار بازیکنان نساجی معتقد به خطا و اخراج مظاهری بودند که داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. همین دو صحنه بازی را به شدت جنجالی کرد تا سه کارت زرد دیگر از جیب داور خارج شود. بازی برای لحظاتی جنجالی متوقف شد تا در آغاز دوباره و روی حمله سپاهان این بار مصطفی جوادیان کارت زرد بگیرد.

دقیقه 34 / روی درگیری در میانه زمین و به حاشیه کشیدن شدن بازی داور هم فرناندز و هم کلانتری را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 30 / با تکل شریفی روی حسینی هر دو بازیکن روی زمین افتادند و بازی برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 27 / این بار نوبت سپاهان بود که دو کرنر پیاپی روی دروازه نساجی بفرستد. با وجود اینکه هر دو کرنر خطرناک بود سپاهان نتوانست در این لحظه به گل دوم برسد.

دقیقه 20 / ایوب کلانتری از ناحیه پای چپ احساس ناراحتی داشت و بازی برای رسیدگی به وضعیت او لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 16 / بازی از سوی دو تیم جذاب و هجومی دنبال می شود. در این لحظه دو کرنر پیاپی برای نساجی از دست رفت.

دقیقه 14 / سپاهان فرصت رسیدن به گل دوم را داشت. بار دیگر طلایی پوشان از سمت راست خط هجومی حمله ای را ترتیب دادند و توپ را برای مغانلو در محوطه جریمه فرستادند اما با دخالت مدافع نساجی توپ به کرنر رفت. با کرنر ارسالی مغانلو دوباره صاحب فرصت شد. شوت محکم او اگر در چارچوب بود قطعا تبدیل به گل می شد اما با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا نقش جهان برای بار دوم در این لحظات منفجر نشود.

دقیقه 12 / سپاهان خیلی زود گل خورده را جبران کرد. شهریار مغانلو با فرار خوب در محوطه نساجی صاحب توپ شد و با یک ارسال توپ را میان مدافعان نساجی به فرناندز رساند تا این بازیکن با ضربه سر دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه 5 / در دقایق ابتدایی نساجی با وجود حضور هواداران در نقش جهان با اعتماد به نفس بازی را آغاز کرد و روی اولین حمله جدی به گل رسید. روی یک پاس عمقی میان دو مدافع وسط سپاهان و حرکت عالی رضا جعفری، ایوب کلانتری صاحب توپ شد و با یک ضربه خوب توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا در همین لحظات آغازین بازی شاهد اتفاقی غیرمنتظره باشیم.

ساعت 21:03 / بازی با سوت داور آغاز شد.

فرم بازی