به گزارش "ورزش سه"، ترک استقلال به مقصد اهواز برای پوشیدن پیراهن فولاد پروسه چند هفته‌ای بود که وریا غفوری پشت سر گذاشت. کاپیتان آبی‌ها تا آخرین روزها منتظر تماس مدیران باشگاه بود، تماسی که هرگز برقرار نشد تا وریا ناچار به ترک استقلال باشد.

غفوری در دیدار هفته اول فولاد برابر صنعت نفت برای دقایقی به میدان آمد و در همان مدت کوتاه، رکورد بیشترین دریبل موفق را در میان تمام بازیکنان لیگ از خودش به جا گذاشت و همین آمادگی بالا باعث شد تا نکونام تصمیم بگیرد در جدال با شاگردان گل محمدی، غفوری را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار دهد.

6 فصل حضور در استقلال و تقابل‌های متعدد با پرسپولیس باعث شده بود تا بازگشت وریا به استادیوم آزادی و تقابل با رقیب دیرینه آبی‌ها، حساس و نفس گیر از آب دربیاید و شاید اگر این بازیکن خوش شانس بود، می‌توانست یک‌بار دیگر طعم گلزنی به پرسپولیس را بچشد.

او در یک صحنه و با حرکتی از سمت راست، صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او پس از برخورد به مدافعین پرسپولیس راهی کرنر شد تا او در باز کردن دوباره دروازه بیرانوند، ناکام بماند. به هر شکل تقابل کاپیتان سابق استقلال و پرسپولیس در شب پرحاشیه استادیوم آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو طرف به انتظار دوئل دوباره در فولاد آره‌نای اهواز باشند.

عکس: مهدی افشاری