به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کار بارسلونا برای پیروزی بر رئال سوسیداد گره خورده بود و بازی تا دقیقه 66 با نتیجه 1-1 دنبال می شد. در این لحظه آنسو فاتی با پاس پشت پای خود به عثمان دمبله باعث شد دومین گل بارسا به ثمر برسد و در ادامه روبرت لواندوفسکی و فاتی گل های بعدی را زدند.

فاتی با یک گل و دو پاس گل، همراه با لواندوفسکی، ستاره بارسلونا بود. گیله اوسکیانو، کارشناس مارکا، در تمجید از فاتی گفت:« ورود او به زمین ورق را برگرداند. فاتی بازیکنی با خصوصیات منحصر به فرد است و می تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد. فاتی طلای خالص است و نمی توان روی او قیمت گذاشت. او هر بار که وارد زمین می شود، روند بازی را عوض می کند. فاتی یا گل می زند یا گل می سازد و همیشه به سود تیمش کار می کند.»

اوسکیانو ادامه داد:« در دو فصل گذشته او درگیر مصدومیت ها بود و فکر می کنم ژاوی بهترین برنامه را برایش در نظر گرفت. ژاوی به خوبی از فاتی مراقبت کرد و پس از بهبودی به او میدان نداد. کاری که ژاوی برای فاتی انجام داد، بسیار ارزشمند است. فاتی نیاز به زمان داشت و اینکه ترس از مصدومیت نیز در او از بین برود. فصل قبل فاتی فشار سنگینی روی خودش حس می کرد و این شاید باعث مصدومیت دوباره او شد. امیدوارم فاتی این روند را تا جام جهانی ادامه بدهد.»