از پرسپولیس خبر می رسد شرایط کرونایی اردوی تیم باعث نگرانی گل محمدی شده است

به نظر می رسد سازمان لیگ هیچ برنامه ای برای تغییر زمان مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط کرونا ندارد.

به گزارش طرفداری، دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس به دلیل بیماری کرونا این تیم را در رویارویی با فولاد همراهی نکرده تا پرسپولیس با شکست سوپر جام یک عنوان قهرمانی را از دست بدهد. همین موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی انتظار داشته و حتی از سازمان لیگ درخواست کند به خاطر شرایط حاد این روزهای کرونا، رقایت های لیگ برتر به مدت یکی دو هفته تعطیل شود تا بازیکنان با خیال راحت دوز سوم واکسن را تزریق کرده و مشکلی برای ادامه رقابت های باشگاهی نداشته باشند. اما سازمان لیگ همان طور که پیش بینی می شد با این درخواست مخالفت کرد تا مشخص شود تمام هدف سازمان لیگ این است تا در فصل منتهی به جام جهانی تقویم مسابقات لیگ برتر را به دوران پیش از کرونا برگرداند.

از این رو بعد از برگزاری دیدارهای معوقه لیگ برتر و هم چنین جام حذفی ادامه مسابقات لیگ برتر در روزهای ابتدایی هفته آتی دنبال خواهد شد و قرار نیست بازی به تاخیر بیافتد و پرسپولیس نیز در بازی بعدی خود که یکشنبه هفته آینده خواهد بود، به عنوان میهمان نساجی در استادیوم امام رضای مشهد به میدان خواهد رفت تا هفدهمین بازی خود را در لیگ 21 برگزار کند.

حال باید دید وضعیت کرونایی های پرسپولیس به چه شکل خواهد بود. آیا ترابی و پهلوان با پایان دوره این ویروس می توانند به بازی با نساجی برسند یا تعداد کرونایی ها افزایش خواهد یافت.