به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مرحله شرق از امروز آغاز شده و در اولین بازی، تیم هیا فوتبال ویسل کوبه ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی در ورزشگاه سایتمای ژاپن به مصاف هم رفتند.

در دقیقه 64 این مسابقه، ارسال یوکی کوبایاشی داخل محوطه جریمه به یوسی اوزاکی رسید و شوت این بازیکن را لی بوم سو گلر چونبوک نتوانست مهار کند که ضربه برگشتی مقابل دروازه به کویا یوروکی رسید و این بازیکن به راحتی دروازه چونبوک را باز کرد.

دو دقیقه پس از این گل، تیم فوتبال چونبوک توانست کار را به تساوی بکشاند. پاس در عمق و دیدنی گوستاوو از زمین خودی به مودو بارو رسید و این مهاجم گامبیایی با فراری تند تیز وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای دقیق، گل مساوی را به ثمر رساند.

جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید تا کار به وقت های تلف شده کشیده شود. در دقیقه 104 این بار جای گلزن و گلساز عوض شد و مودو بارو با یک ارسال دقیق از سمت چپ به روی دروازه، گوستاوو را صاحب توپ کرد و این بازیکن برزیلی گل دوم را برای نماینده کره جنوبی به ثمر رساند.

در شرایطی که ویسل کوبه به دنبال استفاده از شرایط میزبانی بود و تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی به کار گرفته بود، اما این چونبوک موتورز بود که در دقیقه 120+2 توسط مون سئون مین به گل سوم رسید تا چونبوک موتورز با نتیجه 3 بر یک از سد ویسل کوبه گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نکته جالب اینکه چونبوک در دیدار مرحله قبل نیز به لطف گل دقیقه 120+1 جین گئو کیم توانسته بود با حساب 2 بر یک از سد دائجو بگذرد. ضمن اینکه آندرس اینیستا ستاره مطرح تیم ویسل کوبه در این دیدار غایب بود.