باشگاه پرسپولیس به سادگی به بازیکنانش رضایت نامه نمی دهد

باشگاه پرسپولیس برای جدایی بازیکنان خود شرط گذاشته است.

به گزارش طرفداری، اخبار دریافتی از درون تیم حکایت از آن دارد که برخی از بازیکنانی که در نیم فصل اول چندان از سوی یحیی گل محمدی به بازی گرفته نشدند، به دنبال جدایی هستند اما شرایط سخت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی باعث شده تا جدایی این نفرات با با چالش جدی مواجه شود.

بر همین اساس بازیکنان جدایی طلب پرسپولیس در حال مذاکره با باشگاه برای جدایی هستند تا بتوانند با کسب توافق از این تیم جدا شده و به تیم دیگری بروند. اما باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه نقل و انتقالات زمستانی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، از آن ها خواسته در ابتدا باشگاهی که آن ها را می خواهد معرفی کند تا با آنها وارد مذاکره شود. تمامی این بازیکنان به باشگاه اعلام کرده اند وقتی یحیی اعتقادی به آن ها ندارد بهتر است جدا شوند اما باشگاه اعتقادی به صدور رضایت نامه برای تیم های دیگر ندارد و تاکید کرده این نفرات باشگاه های مقصد خود را معرفی کنند تا باشگاه بتواند با نظر گل محمدی نفراتی را معاوضه کند.

حال باید دید در حالی که تنها سه روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی است پرسپولیس می تواند بازیکنی را جذب کند یا قرار است با همین نفرات ادامه دهد.