به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در شروع فصل نمایش خوبی داشت و با اقتدار ساسولو را مغلوب کرد، این هفته در خانه سمپدوریا فرصت چندانی برای گلزنی خلق نکرد و در نهایت در دیداری کسل کننده، به تساوی بدون گل رضایت داد. فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی و باتجربه، معتقد است عنصر خلاقیت در خط میانی این تیم وجود ندارد و غیبت خریدهای جدید مثل آنخل دی ماریا و پل پوگبا در ترکیب یوونتوس به وضوح حس می‌شود.

فابیو کاپلو گفت: "یوونتوس در هفته‌های ابتدایی فصل کیفیت چندانی از خود در میدان نشان نداده است. همچنین غیبت بازیکنانی مانند پل پوگبا و آنخل دی ماریا که شخصیت خاصی دارند، در بازی آخر این تیم برابر سمپدوریا به وضوح در زمین احساس شد. بیانکونری در سال‌های اخیر چندین بار هنگام تقابل با سمپدوریا با مشکل مواجه شده و بازیکنان این تیم در زمین کم‌کار نشان داده‌اند. من دلیل این افت را در خط میانی بیانکونری می‌بینم. در این منطقه از زمین است که جریان بازی آغاز و تولید می‌شود و یوونتوس اینجا از کیفیت چندانی برخوردار نیست.

انگار یوونتوس دوباره به سطح سال گذشته بازگشته و مکس آلگری فعلا جز اینکه منتظر بازگشت بازیکنان مصدومش باشد و با حضور آنها سبک متفاوتی را ارائه دهد، نمی‌تواند کاری کند. در گذشته زمانی که یوونتوس مالکیت توپ را در دست می‌گرفت استاد ارائه نمایشی خوب بود، اما حالا شرایط اینگونه نیست و خلاقیت چندانی در این تیم دیده نمی‌شود."