بین تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران، هیچ کدام از آنها به جز استقلال و پرسپولیس سابقه قهرمانی در مسابقات را ندارند

به جز 2 تیم محبوب تهرانی سایر تیم های قهرمان از جمله ملوان، شاهین اهواز، برق شیراز، سایپا، بهمن، تراکتور، فجر سپاسی، ذوب آهن، سپاهان، صبا و نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی حاضر نیستند.

به گزارش طرفداری، در این بین برخی از این تیم ها مثل شاهین اهواز، صبا، نفت و بهمن در حال حاضر موجودیت خارجی ندارند، برخی تیم های این دسته هم در مسابقات امسال در مراحل مختلف حذف شده اند که آخرین آنها سپاهان و ذوب آهن بوده اند که در دور گذشته مسابقات فوتبال جام حذفی ایران با شکست برابر آلومینیوم اراک و پرسپولیس از دور مسابقات حذف شده اند.

تیم های استقلال و پرسپولیس روی هم 13 بار عنوان جام حذفی کشور را برده اند، استقلال 7 بار و پرسپولیس 6 بار فاتح مسابقات فوتبال جام حذفی کشورمان شده اند.

در این بین این 2 تیم در جام حذفی 5 بار روبروی هم قرار گرفته اند که از این تعداد استقلال 3 بار و پرسپولیس 2 بار برنده شده اند. 

احتمال رویارویی تیم های استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی کم نیست و ممکن است این 2 تیم در مرحله یک چهارم نهایی با هم روبرو شوند که البته این مساله به نوعی خواسته همه تیم های حاضر در مسابقات به جز خود این 2 تیم هم هست!