سرمربی منچسترسیتی از بازگشت به خانه خوشحال بود. 

پپ گواردیولا از موفقیت ژاوی در بارسلونا مطمئن است.

طرفداری | طرفداری | | بارسلونا و منچسترسیتی شب گذشته در دیداری خیریه به نفع بیماران ALS مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. ژاوی و پپ گواردیولا به همراه خوان کارلوس اونزوئه (عامل اصلی برگزاری این مسابقه) در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک شرکت کردند و در مورد شب به یادماندنی نیوکمپ حرف زدند. در ادامه مصاحبه پپ گواردیولا را می خوانید:

خوان کارلوس، ممنونم که ما را برای برگزاری این مسابقه دعوت کردی.از همین جا می خواهم از همه دست اندرکاران این بازی تشکر کنم، به خاطر شما بود که چنین شب زیبایی رقم خورد. بازگشت به نیوکمپ برای من حس خاصی داشت، مخصوصا وقتی استادیوم را پر از تماشاگر دیدم. بارسلونا باشگاه خاصی است، چنین کارهایی باید همیشه در باشگاه انجام شود و مسئولیت آن هم بر عهده افرادی مانند خوان کارلوس باشد. حضور در این مسابقه برای ما افتخار بود. اوقات خوشی را در این مسابقه داشتیم؛ امشب برای همه ما یک درس بود. 

گورادیولا در ادامه افزود: 

من افتخار این را داشته ام که سرمربی بارسلونا باشم. مشخصا عاشق بارسا هستم و بهترین ها را برای این باشگاه می خواهم. ژاوی در این تیم موفق خواهد شد، از این بابت هم کاملا مطمئن هستم.  

چرا اجرای سبکی که در بارسلونا داشتید در دیگر باشگاه ها کار دشواری است؟

دشوار نیست، نیازمند وجود بازیکنان درست است. با وجود بازیکنان مناسب شما می توانید سبک را اجرا کنید. البته که زمان می برد.  

 سرمربی منچسترسیتی در ادامه راجع به برناردو سیلوا صحبت کرد:

برناردو سیلوا بازیکن ماست و می خواهیم کنار ما بماند. اما اگر بازیکنی در تیم خوشحال نباشد، نمی خواهم در تیمم باشد. اگر پیشنهادی برای برناردو دریافت کنیم، پیش از هر چیزی لازم است که دو باشگاه به توافق برسند. اگر هم بازیکن بخواهد تیم را ترک کند ... نمی دانم! هفت روز تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی زمان داریم و از قبل هم گفته شده که برناردو بارسلونا را دوست دارد... من کسی نیستم که به بارسلونا بگویم «شما نمی توانید برای جذب برناردو اقدام کنید!» برناردو بازیکن فوق العاده ای است که شخصیت بی نظیری هم دارد. ما دوستش داریم و تا این لحظه، او قطعا بازیکن منچسترسیتی است و نمی خواهم جمع ما را ترک کند. 

پپ گواردیولا در ادامه گفت:

بارسلونا بازیکنان سطح بالایی را جذب کرده و آنها حالا عمق خوبی در ترکیبشان دارند. ژاوی هم در کنار این تیم حضور دارد، کسی که خیلی چیزها در مورد فوتبال می داند. او عملکرد فوق العاده ای در بارسا خواهد داشت، از این بابت مطمئن هستم و برایش بهترین ها را آرزو دارم.