به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مازیار زارع فصل گذشته خیلی زود خود را از بقیه تیم ها جدا کرده و در قامت مدعی اول صعود به لیگ برتر ظاهر شدند. آنها در پایان کار این مهم را با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک، محقق کردند تا یکی از تیم های حاضر در لیگ بیست و دوم باشند. قوی سپید انزلی طی دو بازی نخست خود در لیگ برتر اما هنوز نتوانسته خودی نشان دهد و با دو شکست در قعر جدول است.

قهرمان فصل گذشته لیگ یک کار خود در لیگ برتر این فصل را با شکست یک بر صفر مقابل پیکان شروع کرد. این تیم در هفته دوم با نتیجه سه بر یک مغلوب استقلال، قهرمان فصل گذشته مسابقات شد و امروز در چارچوب هفته سوم باید در خانه نساجی به میدان برود.

بعد از بیش از یک سال، نساجی دوباره قرار  است در خانه خود از حریفش میزبانی کند و قرعه این کار به نام ملوان افتاده است. شاگردان مازیار زارع که تنها تیم صفر امتیازی لیگ برتر هستند، برای کسب اولین امتیاز فصل در این بازی تلاش خواهند کرد و امیدوار هستند تا بتوانند در روزی که طلسم میزبانی نساجی می شکند، آنها نیز طلسم امتیاز نگرفتن خود را بشکنند.

رویارویی با قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی در هفته های دوم و سوم نشان از سختی کار شاگردان مازیار زارع دارد. آنها اما برای اینکه از قعر جدا شده و در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر، سهمیه خود را حفظ کنند باید از همین هفته های ابتدایی روند امتیازگیری را شروع کرده و حاشیه امنیتی مناسب برای خود ایجاد کنند.